$3.8 mega, presne toľko zatiaľ raisol STORM BIKE a toto číslo stále rastie

  • Očakávania tejto mega úspešnej kampane sa naplnili hneď na začiatku, kedy za 11 dní raisli $3.2 mil. Hlavným dôvodom boli skvelý dizajn, veľmi nízke náklady na prevádzku, úžasný príbeh tvorcov a sľub, že spoločnosť týmto produktom bude podporovať charitu. To všetko dokopy vytvorilo recept na úspech.
image_1426001071.jpeg
  • Očakávania tejto mega úspešnej kampane sa naplnili hneď na začiatku, kedy za 11 dní raisli $3.2 mil. Hlavným dôvodom boli skvelý dizajn, veľmi nízke náklady na prevádzku, úžasný príbeh tvorcov a sľub, že spoločnosť týmto produktom bude podporovať charitu. To všetko dokopy vytvorilo recept na úspech.

 

Ďalšou silnou stránkou kampane určite je aj marketingový expert na crowfundigové kampane Chris Olenik, ktorý pomáha organizovať kampaň. Urobil veľmi elegantný demo deň s novinármi z tech oboru a potenciálnymi sponzormi v Bay Area.

 

Objavujú sa, však, mnohé špekulácie, či tvorcovia eBike-u môžu skutočne naplniť svoje sľuby o tom, že eBike bude najdostupnejším elektrický poháňaným bicyklom vôbec.

Vhodný aj na pláž? Pravdaže. Vďaka svojim širokým pneumatikám prekoná takmer každý terén a pri tom poskytujú pohodlie aj pri jazde po tvrdom podklade. Je vybavený 350W motorom s dojazdom 50-80km alebo aj 90 minút, a to váži len 25kg.

„Pod $ 600 “. To si povedali tvorcovia, že bude cena pre podporovateľov z Indiegogo. Myslím, že je to veľmi podhodnotená suma. Hovoria o tom aj odborníci, kritici, ale aj samotní tvorcovia. Je to výrobná cena. Po spustení komerčného predaja by sa mala táto čiastka vyšplhať na $ 1300, no môže to byť až $ 2000. Necháme sa prekvapiť, kde sa to zastaví.

 

Príbeh o eBiku začal, keď sa jeden z tvorcov Storm Sondors zranil pri surfovaní. Nemohol poriadne hýbať nohami, a nie to ešte šliapať na bicykli. Tak mu napadlo, že vymyslí nejaký štýlový ebike na vozenie sa po pláži, aby mohol pozorovať kamošov pri surfovaní. Už vtedy pracoval ako dizajnér a výrobca Happy Meal hračiek pre McDonald. Spojil sa s ich ázijským výrobcom hračiek, aby vymysleli ten správny materiál. Neskôr sa ešte spojil so spoluzakladateľom Jonom Hoppom a nápad sa stal skutočnosťou.

Vďaka peniazom z kampane môžu splniť aj svoj sľub o pomoci charite. „ S úžasom sme sledovali aký úspech sme dosiahli v posledných dňoch, a aké možnosti podpory charít sa nám naskytli. Chceli by sme podporiť charity, ktoré pomáhajú ľudom dostať sa z a do miest, kde to nevyhnutne potrebujú. Možno podporíme charity, ktoré sa starajú o veteránov, pretože sme dostali veľa pripomienok, že by im mohol eBike pomôcť.

 

Pre obrovský záujem, ktorý spoločnosť registruje od prvých dní, kedy predstavila projekt v Bay Area alebo v Santa Monice sa rozhodli o predĺženie doby trvania kampane o 30 dní.  No cenu eBiku zvýšili už o $50 a ľudia dostanú svoj eBike po druhom kole výroby. Z prvého kola výroby by mali byť eBiky dodané do júla, prípadne augusta 2015, namiesto avizovaného mája. Spoločnosť tvrdí, že celá výroba prebieha podľa plánov.

Stále sa objavuje mnoho odporcov, ktorí tvrdia, že tento projekt zlyhá a bude veľký problém s peniazmi. Ešte sa toho veľa nahovorí v súvislosti s eBikom. Nám už nezostáva nič iné len si kúpiť jeden kúsok alebo počkať, či to bude mať zmysel. Uvidíme, z ktorej strany fráza „Ja som to hovoril“, bude nakoniec tá pravdivá. 

 

 

Zdroj: indiegogo.com 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá