Aké sociálne siete zvoliť vo svojom podnikaní?

  • Dnes už je výnimkou skôr prípad, keď firma, alebo značka na sociálnych sieťach nefiguruje. Ako na to, a ktoré sociálne siete sú ale pre tú ktorú značku vhodné? Sociálnych sietí je veľké množstvo, my Vám ale predstavíme tie, ktoré by podľa nášho názoru mohli byť pre Vaše podnikanie tie správne. Pamätajte ale, dôležité je spraviť si na komunikáciu cez dostupné kanály čas. Dobré je vyhradiť si každý deň aspoň trochu času a vytvoriť tak u svojich followerov určitý návyk príjmu vášho obsahu.
image_1407660777.jpeg
  • Dnes už je výnimkou skôr prípad, keď firma, alebo značka na sociálnych sieťach nefiguruje. Ako na to, a ktoré sociálne siete sú ale pre tú ktorú značku vhodné? Sociálnych sietí je veľké množstvo, my Vám ale predstavíme tie, ktoré by podľa nášho názoru mohli byť pre Vaše podnikanie tie správne. Pamätajte ale, dôležité je spraviť si na komunikáciu cez dostupné kanály čas. Dobré je vyhradiť si každý deň aspoň trochu času a vytvoriť tak u svojich followerov určitý návyk príjmu vášho obsahu.
  • – určiť si periodicitu vytvárania a publikovania obsahu na sieťach, 
  • – prispôsobiť obsah pre rozdielne sociálne siete

 

 
 
Ideálny pre:  komunikácia a priblíženie sa klientovi/zákazníkovi, budovanie povedomia o značke a komunity 
Čo zdielať: všetky druhy obsahu – články, podujatia, reklamy, … 
Frekvencia: minimálne 2-3 krát týždenne. Tu je to samozrejme veľmi individuálne. 
 
Zvážte využívať na promovanie svojej stránky facebook reklamy, dajte si ale pozor na to, aby sama o sebe nepôsobila ako reklama. Ľudí takýto prístup vo všeobecnosti skôr odrádza. Snažte sa svojím fanúšikom prihovárať, viesť živú konverzáciu a radiť im v témach, v ktorých máte čo povedať a ponúknuť. 
 
Facebook je zo všetkých sociálnych sietí najvhodnejší na priamu komunikáciu – odpovede vašich respondentov sa po ich komentároch objavia v newsfeede ich priateľov, čím vzniká prirodzené šírenie povedomia o vás. Podrobné štatistiky sú ďalšou výhodou tejto modrej sociálnej siete. Zistíte tak, aký obsah zaujíma vaše publikum najviac a môžete tomu prispôsobiť budúce posty. 
 
 
Ideálny pre: interaktívna a rýchla komunikácia s followermi, rýchle informovanie o aktuálnych veciach spojených s vašou značkou 
Čo zdielať: začnite, pripojte sa a veďte konverzácie, interakujte priamo so značkami a zákaznikmi
Frekvencia: ak si to vyžaduje situácia aj niekoľko krát za deň 
 
140 znakov nie je veľa, ľudí však často núti k väčšej kreativite. Poskytovanie aktuálnych poznatkov, rýchla komunikácia, na to je Twitter ako stvorený. Ak sú vašou cieľovkou mladí ľudia, ste na správnom mieste, okrem toho reklama zasiahla už aj túto sociálnu sieť. 
 
 
Ideálny pre: podnikanie zamerané na životný štýl, jedlo, módu, umenie, osobnosti, luxusné značky 
Čo zdielať: vizuálny obsah – obrázky a krátke videá (menej ako 15 sekúnd)
Frekvencia: raz denne
 
Na instagrame zasahujú značky svojich zákazníkov v čase, keď sú mimo domova. Prispôsobte tomu svoj obsah a posty. Pravdepodobne budete mať chuť experimentovať so šírením obsahu tu, ideálna je ale práve nočná doba a víkendy. Lepšie raz vidieť, ako sto krát počuť – platí to aj v prípade, keď chcete svojich zákazníkov zaujať a Instagram vám dáva najlepšiu príležitosť. 
 
 
Ideálny pre: podniky zamerané na B2B presnejšie poskytovatelia služieb, personalisti, uchádzači o zamestnanie
Čo zdielať: ponuka práce, informácie o vašej spoločnosti, firemný blog
Frekvencia: 2 a viac krát týždenne
 
LinkedIn je online verzia starého dobrého budovania si kontaktov. LinkedIn je profesionálnou sieťou a zbierate tu kontakty, ktoré sú cenné najmä pre vaše podnikanie a profesný život. 
Udržujte svoj firemný profil aktuálny. Pamätajte, že zamestnanci sú tiež vizitkou spoločnosti a šíria jej dobré meno účinnejšie, než akýkoľvek firemný profil. Pri hľadaní nových zamestnancov oceníte veľkosť svojej siete. Neostýchajte sa aj možnosť predstavenia cez spoločné spojenia. 
 
 
Ideálny pre: podobné zameranie, ako instagram – životný štýl, jedlo, módu, umenie, cestovanie 
Čo zdielať: zaujímavý vizuálny obsah 
Frekvencia: aspoň raz denne 
 
Užívatelia pinujú a repinujú obrázky na Pinterest nástenky, čo prirodzene posúva obsah do kategórií. Ľahko zaraditeľný obsah je tak ideálny na zdieľanie a pomôcť tomu môžu aj dobre vybrané kľúčové slová. 
Pinterest sa líši od iných populárnych vyhľadávačov a výrazne zvýhodňuje najnovšie príspevky. Frekvencia zdieľania vašich príspevkov je nutná, ak chcete, aby ste boli opakovane zobrazovaní vo vyhľadávaní výrazov zadaných ako kľúčové slová. A to bez ohľadu na to, aký populárny je váš obsah. 
 
 
 
Zdroj: sitehero.sk

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá