Ako vyzeral „Demo day“ v The Spot

  • Spoťácky Startup summer school mal svoje vyvrcholenie v podobe "Demo day" túto stredu. Predstavilo sa šesť tímov, ktoré počas takmer celého leta tvrdo makali na svojich projektoch. Porota a niekoľko desiatok pozvaných hostí mohla počas akcie posúdiť jednotlivé projekty a ich budúci potenciál.
image_1409226450.jpeg
  • Spoťácky Startup summer school mal svoje vyvrcholenie v podobe "Demo day" túto stredu. Predstavilo sa šesť tímov, ktoré počas takmer celého leta tvrdo makali na svojich projektoch. Porota a niekoľko desiatok pozvaných hostí mohla počas akcie posúdiť jednotlivé projekty a ich budúci potenciál.

Prejdime k samotnému eventu, ten začal síce s omeškaním, ale ako dodal Ivan Debnár „Akademické meškanie je povolené“ a my vieme, že na dobré veci sa oplatí počkať. Všetky tímy boli pripravené na final pitches, porota sa dala dokopy, hostia sa usadili a predstavenie sa mohlo začať. Do poroty boli pozvaní Rasťo Kulich z Google, Kenneth Ryan z KPMG, Peter Gabriž za The Spot, Miška Jacová z Neulogy Ventures a Rado Vašina z Fond Fit

 

 

Moderovanie prevzal už klasicky Maťo Ftáčnik, ktorý vždy urobil krátke intro jednotlivým projektom. Tímy si zostavili krátke videá, kde predstavili svojich jednotlivých členov a problém, ktorý ich projekt rieši. Videá ma často krát celkom pobavili, startupisti si veľa krát nenechávali kreativitu len na svoj pitch, ale rozbalili to už priamo vo videu :).

Za niekoľko týždňov vzniklo v Spote šesť rôznych ideí, niektoré z nápadov boli viac inovatívne a niektoré tak trochu menej, to však nie je jediné kritérium, čo sa hodnotilo. Niekedy je kvalitný tím, v ktorom je správna chémia dôležitejší, ako samotný nápad, ktorý sa dá vždy niekam odpivotovať. Najdôležitejšie bolo samozrejme naučiť študentov nové skills a nabrať skúsenosti z rôznych odvetví. 

 

 

Niekedy sa aj Ken musel pomodliť :)

 Postupne sa porote a divákom predstavili startupy WHATCHER, ČESŤ PRÁCI, WAKESAPP, LOCALHERO, SAFEBUS a LOCALS. Všetky startupy mali niečo do seba a chcel by som hlavne vyzdvihnúť jednotlivé tímy. Treba povedať, že najdôležitejšie je mať zápal pre vec a to si myslím, že mali všetky projekty. Na svoj pitch mal každý 5 minút a následne boli 3 minúty vyčlenené pre Q&A – nieeeesom si istý, či sa vždy dodržali limity, ale prižmúrili sme jedno očko :). K celému eventu bude aj video, tak vám nechceme pokaziť tento zážitok!

 

 

 

 

Foto: thespot.sk

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá