Apple Music si za mesiac získal 11 miliónov používateľov

  • Mesiac júl bol pre spoločnosť Apple mimoriadne úspešný. Tá najväčšia skúška ich ešte len čaká. Koľko z jedenástich miliónov ľudí bude po skončení trojmesačnej skúšobnej dobe ochotných platiť?
image_1438939902.jpeg
  • Mesiac júl bol pre spoločnosť Apple mimoriadne úspešný. Tá najväčšia skúška ich ešte len čaká. Koľko z jedenástich miliónov ľudí bude po skončení trojmesačnej skúšobnej dobe ochotných platiť?

 

Okrem 11 miliónov záujemcov o nový hudobný produkt sa Apple minulý mesiac podarilo na transakciách AppStoru zarobiť 1,7 bilióna dolárov, takže si v Silicon Valley môžu spokojne mädliť ruky. Viceprezident internetových služieb sa vyjadril, že ich čísla veľmi potešili a zároveň prisľúbil vylepšenia ku všetkým významným zádrheľom hudobnej funkcie, na ktoré sa užívatelia sťažovali.

Základné atribúty Apple Music sú veľmi jednoduché – voľný prístup k hudbe, ktorú vám aplikácia dokáže odporučiť podľa toho, čo radi počúvate, exkluzívne rádio Beats 1, kde sa dá vybrať z rôznych žánrov, a prístup k novinkám obľúbených hudobníkov – nové skladby, videá z nahrávania, nevydané single. Funkcia po troch skúšobných mesiacoch neplatenia vychádza v dvoch základných ponukách: individuálna za 9,99 dolárov a rodinný balík za 14,99 dolárov.

 

 

Otázne je, koľko ľudí pri ponuke zostane a bude ochotných toto množstvo platiť. Je prirodzené, že veľa používateľov túto možnosť nevyužije a Apple tak milióny užívateľov stratí. Najmladšiu generáciu, ktorá je roky zvyknutá hudbu sťahovať a napaľovať zadarmo, bude ťažké presvedčiť o opaku. Apple im musí dokázať, že pri ich ponuke sa oplatí zostať. Druhá cieľová skupina sú ľudia, ktorí si hodnotu ponuky uvedomujú, ale o všetkých funkciách a možnostiach ešte nevedia. Tých musí Apple Music prilákať a presvedčiť, aby sa k nim iná ponuka nedostal skôr. Napríklad stále obľúbenejší Spotify má dnes vyše 20 miliónov platiacich užívateľov. Pri obrovskom množstve Apple fanúšikov má ale spoločnosť veľkú výhodu, ktorú nepochybne využije vo svoj prospech.    

 

 

Kontakt na šéfredaktora zodpovedného za články Startitup.sk: lukas.gasparik@startitup.sk

Zdroj: The Verge

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá