Corey Price z Pornhubu: Sme konkurenciou pre Youtube!

  • Ok, v tejto chvíli môžeš naozaj prestať predstierať, že si o Pornhube nikdy nepočul. Je to ako Facebook, len čisto pre dospelých. A jeho značky pritiahnu 60-miliónov užívateľov denne.
image_1437851032.jpeg
  • Ok, v tejto chvíli môžeš naozaj prestať predstierať, že si o Pornhube nikdy nepočul. Je to ako Facebook, len čisto pre dospelých. A jeho značky pritiahnu 60-miliónov užívateľov denne.

 

Ak si ale myslíš, že celé je to iba o nahadzovaní zaujímavého materiálu na web, mýliš sa. Je to o dosť komplikovanejšie. Pornhub je súčasťou siete značiek podobného rázu. Za spoločnou značkou je RedTube, YouPorn, Tube8, PornMD, Spankwire, KeezMovies, XTube a ExtremeTube, spolu s experimentálnymi Thumbzilla, PornIQ a Peeperz. Tie najhlavnejšie weby majú aj svoje gay verzie.

 

Pornhub je svojim pôsobením kontroverzný a veľmi neobľúbený medzi hercami a režisérmi, keďže má v rukách totálny monopol. Nie je jediným, no totálne dominantným. 

O tom, ako vlastne Pornhub funguje, prezradil viac vice-prezident Corey Price. Toto je 10 vecí, ktoré sme si z toho vzali:

 

1. Pornhub v skutočnosti súťaží s Youtube a Vimeo

Som z prostredia online marketingu a nie z porna. Všetci tú čítame The Next Web, TechCrunch, FastCompany, Wired, atď. Chceme priniesť dospelým svoju filozofiu. Sústredíme sa na Youtube a Vimeo, chceme byť lepší. Snažíme sa, aby bol každý návštevník spokojný.

 

 

 

2. Každá stránka má svoju históriu a dizajnéri to rešpektujú 

The Pornhub network síce vzalo pod krídla RedTube a YouPorn, no nikdy ich nezmenila natoľko, aby zabila ich históriu a identitu.

Napr. Youporn bol vždy viac pre páry a pre ženy. Obsah a pravidlá pre inzerciu na YouPorn máme nastavené úplne inak. KeezMovies je o pornohviezdach, ExtremeTube je o fetišoch. Každá značka má to svoje.

 

3. Používatelia neznášajú zmeny

Na začiatku sme sa na našej stránke snažili makať a stale sme niečo skúšali. Komunitu to ale štvalo, preto sme sa rozhodli prinášať aktualizácie postupne.

Pornhub sa za 6 rokov výrazne nezmenil, hoci každý týždeň urobíme nejakú zmenu. Je to veľmi pomalá evolúcia.

 

4. Ľudia v skutočnosti videá zdieľajú 

Nepotrebujeme tlačítko pre zdieľanie na Facebooku, načo by komu bolo? Ale vo veľkom nás zdieľajú napr. na Reddite.

Máme GIF generátor, ktorý ľudia využívajú vo veľkom. Ak ide o niečo vtipné, neboja sa to hodiť aj na Twitter.

 

 

 5. Ako každý webový gigant vedia, že experimenty majú veľkú hodnotu 

Radi experimentujeme. PornMD vznikol tak, že sme mali k dispozícií fajn doménu a rozhodli sme sa skúsiť rozbehnúť vyhľadávač.

PornIQ je zase super vec, ktorou prinesieme ľuďom hodnotný obsah. Rieši to tradičný problém, keď ľudia nevedia, čo chcú pozerať.

 

6. Feedback je často hodnotný, hoci.. 

Pokiaľ ide o feedback Pornhubu, asi by si čakal, že to je tisícka zúfalých chlapov, čo chce vedieť, ako sa môžu stat pornohviezdami. Lenže Price tvrdí opak:

Ľudia nás upozorňujú na bezpečnostné chyby, radia nám, čo by sa dalo zlepšiť. Denne dostaneme stovky emailov. Ale áno, píšu nám aj chlapi (a občas aj ženy), ktoré chcú byť pornohviezdami.

 

7. Hoci má komunita často plné ruky práce, je aktívna 

Neber to zle, ale ak si bol niekedy na Pornhube, možno si prehliadol aktívnu komunitu pod povrchom. Je to hotová sociálna sieť s užívateľskými profilmi, priateľmi a zdieľaním.

Väčšina ľudí sa o tieto možnosti na Pornhube nezaujíma. Zo 60 miliónov užívateľov denne sa ich prihlasuje tak milión. Ale stačí sa pozrieť a zistíš, že je to vlastne druhý Facebook.

 

 

8. Európa má iné preferencie ako Amerika

Značky Pornhubu prinášajú rozdielny obsah, založený na geografii.

Pornhub je napr. populárny v Británií a USA. YouPorn je európsky, RedTube sa darí v Južnej Amerike.

 

9. Ak dizajnuješ pornostránku, zachvíľu si rozdiel ani nevšimneš

Keď si v kancelárií a makáš na stránke Pornhubu, si v pohode. Po pár týždňoch vnímaš všetky tie videá, reklamy a nahé telá ako bežný obsah, ktorý musí mať vhodné umiestnenie.

No potom prídeš domov, zapneš si stránku a je to úplne iné. Nehanbíme sa za to a ľuďom odporúčame, aby si po práci doma porno v pohode zapli.

„You see bugs and features, instead of the videos. But at home, using the sites as a visitor, it’s a different experience. We definitely encourage people who work here to use the sites at home.“

 

10. Malý tím vie priniesť veľké výsledky 

Hoci má Pornhub brutálny traffic, tím dizajnérov je pomerne malý.

Máme tak 8 ľudí, ktorý na tom pracujú. A čo prekvapí, len dve osoby, ktoré sa starajú o Flash a HTML5. Za to neprekvapí, že najväčší tím sa stará o obsah.

Keď teda nabudúce budeš robiť “prieskum” Pornhubu, všimni si všetky tie detaily a vychytávky. Oceň tú námahu. Osem ľudí na tom denne tvrdo pracuje.

 

zdroj: TheNextWeb

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá