Ello raisla ďalších 5,5$ mil. na škálovanie

  • Známa sociálna sieť získala ďalšie milióny na škálovanie. Táto obdoba Facebooku (len súkromnejšia) má získanú investíciu využiť primárne na vybudovanie infraštruktúry siete, aby stíhala enormný nárast užívateľov.
image_1414312460.png
  • Známa sociálna sieť získala ďalšie milióny na škálovanie. Táto obdoba Facebooku (len súkromnejšia) má získanú investíciu využiť primárne na vybudovanie infraštruktúry siete, aby stíhala enormný nárast užívateľov.

Aj keď Ello funguje len výslovne na pozvánku, tak základňa užívateľov rastie veľmi rýchlo. Momentálne má služba už viac než milión užívateľov, ale CEO Paul Budnitz prezradil pre portál Recode, že ďalšie 3 milióny sú na čakačke. Zoznam žiadostí je ževraj tak dlhý, že Ello muselo dočasne pozastaviť sign up z dôvodu aby servery stíhali.

 

Hlavný rozdiel medzi Ello a ostatnými sociálnymi sieťami je ten, že sa Ello zaviazalo neposkytovať a nepredávať svoje data tretím osobám – to sa aspoň vyčíta Facebooku. Na čom však chce monetizovať je už druhá vec. Každý VC investor chce samozrejme svoju investíciu (a občas aj zisk :)) späť, a poznáme XY spoločností, ktoré začali ako add-free, ale ad-free nikdy nezostali.

 

Ako dôkaz, že to takto ale naozaj ostane, podpísali zakladatelia a investori deklaráciu, že Ello má slúžiť čisto ako „public benefit“ a žiadne adds ani user data sa nebudú predávať tretím stranám. Neviem či niekedy bolo niečo obdobné podpísané!!! Business plan stojí na prémiovom modely a predávaní špeciálnych fičúr, ktoré však ešte nie sú známe, takže sa k nim neviem relevantne vyjadriť. 

 

Pokiaľ však nie je vytvorený stabilný revenue stream, bude celá sieť stále závislá od vôle svojich investorov. Či bude Ello úspešné z dlhodobej perspektívy sa ukáže až časom. 

 

Zdroj: recode.net

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá