Freelanceri, ktorí si budujú značku, majú vyšší plat, dokazuje to prieskum

  • Michal Gališin je študentom na Katedre masmediálnej komunikácie na UKF v Nitre. V rámci svojej bakalárskej práce realizoval prieskum o freelanceroch a ich značke. Podelil sa s nami o výsledky a preto sa o zaujímavé zistenia podelíme aj my s tebou.
instagramy copy
Alexandru Acea, Unsplash
  • Michal Gališin je študentom na Katedre masmediálnej komunikácie na UKF v Nitre. V rámci svojej bakalárskej práce realizoval prieskum o freelanceroch a ich značke. Podelil sa s nami o výsledky a preto sa o zaujímavé zistenia podelíme aj my s tebou.

Na začiatok niečo o prieskume. Michal sa opýtal 233 respondetov z Česka a Slovenska rôzne otázky ohľadom práce na voľnej nohe. Zopár z nich nebolo dostatočných, preto pre prieskum využil vzorku 220 odpovedí z dotazníkov. Prieskum bol vo všeobecnosti zameraný na freelancerov a ich pohľad na budovanie osobnej značky. Je podľa freelancerov marketing „samého seba“ dôleží a venujú sa mu? Pozri sa, ako to vidí vzorka freelancerov z Česka a Slovenska.

„Bolo obdobie, keď som sa tvorbu snažila uchopiť marketingovo. Vymýšľala som ako sa moja značka bude volať, ako bude vyzerať jej logo, čo konkrétne chcem trhu ponúknuť. Neskôr som pochopila, že toto nie je moja cesta. Vykašľala som sa preto na celý marketing, pozornosť som zamerala na ilustrovanie a spontánnu réžiu vecí.“ Tina Minorová v rozhovore pre Sketcher

Zdroj: Michal Gališin

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá