Google končí so zobrazovaním bočných reklám vo vyhľadávaní. Ostáva iba pár výnimiek

  • Až na niektoré výnimky Google definitívne vyradil bočné reklamy, ktoré sa pri vyhľadávaní vyskytovali na pravej strane. Odteraz budú reklamy len nad textom a taktiež pod ním.
  • Až na niektoré výnimky Google definitívne vyradil bočné reklamy, ktoré sa pri vyhľadávaní vyskytovali na pravej strane. Odteraz budú reklamy len nad textom a taktiež pod ním.

Navyše sa tam už nebudú objavovať štyri, ale len tri reklamné odkazy. Všetko je to vďaka výskumu, ktorý prebiehal od roku 2010. Zistilo sa totiž, že mnohým používateľom až príliž vadí, keď pri vyhľadávaní vidia viac reklám ako vyhľadaných výsledkov.

Pôvodné zobrazenie reklám na pravom boku vyhľadávania, foto: google

 

Hovorca spoločnosti Google prehlásil toto tvrdenie za pravdivé a momentálne sa pracuje na tom, aby sa tento „vynovený štýl“ vyskytoval vo všetkých krajinách. Bočné reklamy budú teda nadobro stiahnuté, výnimkou budú len 2 prípady:

 

  1. Reklamy s fotografiou predávaného/vyhľadávaného produktu
  2. Reklamy poskytujúce vyhľadávanú informáciu

 

„Toto nové riešenie skúšame už dlhšiu dobu, takže niektorí používatelia ju mohli zaregistrovať skôr. Snažíme sa o to, aby bol Google prehľadný a aby sa s ním zaobchádzalo čo najjednoduchšie.“

 

Inzerenti však nemusia byť smutní. Keďže sa na ploche vyskytujú len tie reklamy, ktoré s vyhľadávaním priamo súvisia, potencionálny zákazník si ich určite viac všimne.

Najzaujímavejšie však na tom je, že túto zmenu navrhol sám inzerent, ktorý si ale želal ostať v anonymite.

 

Výsledky bez reklám, foto: redakcia

Zdroj: searchengineland.com, zdroj titulnej fotografie

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá