Mobil na paušál? A čo takto radšej robota?
- Poznáte SoftBank? Tento japonský poskytovateľ internetu a telekomunikácií by svojou výstrednou reklamnou kampaňou prekonal nejedného západného giganta.
- Poznáte SoftBank? Tento japonský poskytovateľ internetu a telekomunikácií by svojou výstrednou reklamnou kampaňou prekonal nejedného západného giganta.
V ich spotoch sa objavil napríklad Tommy Lee Jones, Quentin Tarantino, či Brad Pitt vo veľmi zvláštnych situáciách s hovoriacim psom (odporúčam vidieť ;)). Ku kuriozitám SoftBank-u sa teraz pridal aj robot rozpoznávajúci emócie.
Humanoidný robot Pepper bol spoločnosťou predstavený minulé leto a od februára je dostupný na predaj. SoftBank tvrdí, že robot rozumie ľudským emóciám, ktoré rozpoznáva analýzou hlasu a tváre jeho majiteľa. Jeho úlohou by mali byť okrem zákazníckych služieb aj domáce práce.
Viete si predstaviť, že by sa vám o domácnosť staral humanoid?
Kupodivu Pepper nie je dielom Japoncov, ale pôvodne Francúzskej firmy Aldebaran, ktorá so SoftBank úzko spolupracuje. V septembri plánujú vydať SDK pre vývojárov, aby bol Pepper vybavený čím väčším množstvom aplikácií a momentálne je ich preňho pripravených asi sto.
Robot je ponúkaný za $9000, čo je paradoxne nižšia cena ako náklady na jeho zhotovenie. Okrem toho, však spoločnosť ponúka možnosť kúpy na splátky, keď klient na začiatku uhradí čiastku $1066 a mesačne spláca $206 po dobu troch rokov. Počas toho je pre Peppra dostupný SoftBank softvér umelej inteligencie priamo z cloudu spolu s natívnymi aplikáciami.
Možno aj my jedného dňa budeme u svojho mobilného operátora rozmýšľať, či si teraz vezmeme na paušál tablet a či robota. Poriadny skok od robotického vysávača k humanoidovi, však? Uvidíme, či to skončí pri Skynete, alebo vám doma jedného dňa bude variť obed C-3PO.
Zdroj: TheNextWeb