PRODUKT O H*VNE A ZÁROBOK 10 120 $ ZA 30 DNÍ

  • O tom, že služba ShitExpress existuje, ste sa už mnohí mohli dočítať na Startitup.sk koncom minulého roka. Pre tých, ktorí tento článok nezachytili, pridávam pár riadkov na viac pre lepšie pochopenie a stotožnenie sa s myšlienkou neobyčajného biznisu.
image_1422199148.png
  • O tom, že služba ShitExpress existuje, ste sa už mnohí mohli dočítať na Startitup.sk koncom minulého roka. Pre tých, ktorí tento článok nezachytili, pridávam pár riadkov na viac pre lepšie pochopenie a stotožnenie sa s myšlienkou neobyčajného biznisu.

ShitExpress je služba, pomocou ktorej si môžete zakúpiť konský trus v krabičke. Myšlienka tohto biznisu tu ani zďaleka nekončí. Samotnú krabičku s “voňavým” prekvapením môžete adresovať všetkým, ktorých neznášate, ktorí Vám nejakým spôsobom ublížili alebo len tak kamarátovi, na pobavenie. Fantázia pri výbere adresáta sa medze naozaj nekladú. Jedna objednávka Vás výjde na 16.95 $ vrátane krabičky, osobného odkazu a dovozu kdekoľvek na svete. Aby si služba zachovala 100 %-tnú anonymitu, využíva internetový platobný systém PayPal a Bitcoin (digitálna kryptomena).

 

 

Aj vy si práve kladiete otázku, ako tento experiment dokázal zarobiť viac ako 10tis. dolárov za 30 dní?

Majiteľovi biznisu nevznikli žiadne náklady na reklamu či marketing. Celý buzz effect o službe vznikol na základe jedného postu,  ktorý majiteľ uverejnil na dvoch stránkach – reddit.com/r/startup a Bitcoin forum a tvorby hlavnej stránky shitexpres.com. Ľudia radi komentujú kontroverzné témy a práve vďaka tomuto sa začal masívny proces zdieľania, komentovania, lajkovania, twítovania na sociálnych sieťach. Počas prvého dňa po zverejnení postu sa zvýšila návštevnosť hlavnej stránky o 5 584 návštevníkov (48% návštevníkov prišlo z Bitcoin fóra, 31% z Redditu a zvyšní zo sociálnych sietí) a do 3 dní už mala stránka neuveriteľných 116 620 návštevníkov. Do 30 dní vzrástla návštevnosť na 490k (490 000 návštevníkov), vzniklo 400-500k zdieľaní, lajkov a komentov na Facebooku a čo je najpodstatnejšie, celkový profit sa vyšplhal na neuveriteľných 10 120 $.

 

Z marketingového experimentu sa tak stal internetový hit známy po celom svete. Objednávky, ktoré boli do 4. decembra spracované, boli dodané do 36 rôznych krajín, vrátane Slovenska.

 

Ak máte stále pochybnosti a neveríte v reálnosť služby ShitExpress, môžete si to sami veľmi jednoducho vyskúšať na nasledujúcom odkaze :)

A čo z toho celého vyplýva? Vôbec nič. Pokiaľ máte gule na to, aby ste predávali kontroverzný produkt typu ShitExpress, môže sa vám stať, že sa vám marketing vyrieši prakticky sám. Pokiaľ to ale nie je váš prípad a máte (alebo chcete mať) seriózny biznis, úlohu marketingu by ste určite nemali podceňovať.

 

Ako ale robiť marketing startupu, keď je váš rozpočet minimálny? O tom sa dočítate v našom článku 5 rozdielov medzi marketingom startupov a marketingom veľkých firiem.

 

Chcete sa dozvedieť, aké sú základné pravidlá úspechu v marketingu? Ako a kde komunikovať vašu značku? Sledujte náš blog. Postupne v ňom rozoberáme témy od jednoduchých základov, až po detailné spracovanie kampaní. Keby ste nenašli, čo vás zaujíma alebo máte záujem, aby sme pomohli s marketingom aj vašej firme, kontaktujte nás.

 

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá