Slovenské Piano už používa aj The Economist

  • Služby priekopníkov plateného obsahu, ktorí vznikli na Slovensku, začal využívať ďalší populárny vydavateľ.
collage
  • Služby priekopníkov plateného obsahu, ktorí vznikli na Slovensku, začal využívať ďalší populárny vydavateľ.

Populárny magazín The Economist rozšíril svoju stratégiu plateného obsahu na svojom webe Economist.com o produkt Piana s názvom Composer.

Composer umožňuje mediálnym spoločnostiam optimalizovať ich digitálny biznis pomocou zvýšeného engagementu a novým zdrojom tržieb.

Platforma Piano nám ponúka konfigurovateľný spôsob implementácie personalizovaných správ pre našich predplatiteľov bez potreby akéhokoľvek kódovania,“ hovorí CTO The Economist Mark Brincat.

Jednoduchosť, s akou sme schopní testovať rôzne správy v závislosti od behaviorálneho feedbacku, geografickej polohy a desiatok ďalších premenných, zvyšuje flexibilitu, s akou dokážeme zaujať naše publikum.“

the_economist

foto: hollywoodreporter.com

Piano zjednodušuje tvorbu, manažment a testovanie akéhokoľvek plateného obsahu. Jednoduchý drag-and-drop systém umožňuje vydavateľom vytvoriť plne vybavené platformy pre všetky druhy digitálneho obsahu, od článkov až po video.

Platforma Piano sa jednoducho zapojí do už existujúcich platobných, reklamných a predplatných systémov a umožňuje vydavateľom robiť zmeny v reálnom čase.

Problémom vytvorenia úspešnej stratégie plateného obsahu je, že neexistuje jeden správny spôsob, ako to robiť. Vydavatelia na správny vzorec prídu často až po veľkej námahe,“ hovorí CEO Piano Trevor Kaufman.

Piano dramaticky zoštíhľuje celý tento proces tým, že umožňuje vydavateľom rýchlo testovať, analyzovať, upravovať a implementovať rôzne stratégie a nájsť tak optimálne riešenie bez zdĺhavého vývojového cyklu. Sme nadšení, že môžeme privítať The Economist ako nášho najnovšieho klienta a tešíme sa na to, že im pomôžeme rozšíriť ich digitálny biznis.“

main-illustrationbkgd

foto: piano.io

Piano vzniklo pôvodne ako slovenský start-up Piano Media v roku 2011. V roku 2014 spoločnosť kúpila Press+, čo z nej urobilo najväčšieho poskytovateľa paywall služieb na svete. Po zlúčení s americkým konkurentom Tinypass sa Piano Media premenovalo na Piano.

Dnes má viac ako 1 200 klientov, vrátane NBC Universal, Time Inc., News Corp alebo Esquire.

zdroj titulnej fotografie: piano.io / hollywoodreporter.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá