Sli.do: Aj zo Slovenska sa dajú robiť úžasné veci, keď ľudia makajú a vedia, čo chcú vybudovať
- Úspešný slovenský projekt Sli.do zrejme pozná každý startupista
- Mladá firma s veľkými ambíciami zaujala aj gigantov ako Booking.com, Netflix, Spotify či Airbnb
- Vďaka ich jednoduchej aplikácii sú totižto konferencie o niečo živšie
- Úspešný slovenský projekt Sli.do zrejme pozná každý startupista
- Mladá firma s veľkými ambíciami zaujala aj gigantov ako Booking.com, Netflix, Spotify či Airbnb
- Vďaka ich jednoduchej aplikácii sú totižto konferencie o niečo živšie
Vďaka nášmu projektu Nič nie je nemožné, ktorý vzniká v spolupráci s Telekomom, sa pravidelne stretávame s inšpiratívnymi biznis príbehmi. Jedným z nich je aj Sli.do, slovenský startup, ktorý si okamžite získal množstvo fanúšikov. Hviezdi v sfére event technológií a na veľkých podujatiach vďaka jednoduchej aplikácií umožňuje efektívne prepájať spíkrov s publikom. Dnes už šesťročný projekt vznikol ako nápad ako pomôcť školákom dať svojim vyučujúcim spätnú väzbu a možnosť vyjadrovať sa k preberaným témam.
O mnohom zaujímavom sme sa porozprávali s Matúšom Horváthom, Head of People Operations, ktorý si spomenul na svoj prvý deň v spoločnosti, prezradil, ako to v Sli.do vyzerá dnes a kde všade po svete nájdeš rozkúskovaný ich tím. Adrián Krištofič zase o niečo viac priblížil technologickú stránku projektu.
Byť začínajúcim podnikateľom na Slovensku rozhodne nie je ľahké. Aj vďaka heslu „Nič nie je nemožné“, ktoré je claimom nášho seriálu vytváraného v spolupráci s Telekomom, sú však ambiciózne startupy hnané vpred. Sli.do je jedným z tých, ktorých cesta ťa určite inšpiruje.
Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou Telekom.