Startup financovaný DiCapriom raisol 55 miliónov

  • Americké celebrity investujú rozumne. Startup, ktorý podporil Ashton Kutcher, DiCaprio či Adam Levine získal investíciu vo výške 55 miliónov dolárov. Nečakane, jedná sa o firmu predávajúcu matrace, ale aj o tom je predsa investovanie - vidieť príležitosti, kde ich iní prehliadnu. Celebritám sa v tom docela darí.
image_1435674010.jpeg
  • Americké celebrity investujú rozumne. Startup, ktorý podporil Ashton Kutcher, DiCaprio či Adam Levine získal investíciu vo výške 55 miliónov dolárov. Nečakane, jedná sa o firmu predávajúcu matrace, ale aj o tom je predsa investovanie - vidieť príležitosti, kde ich iní prehliadnu. Celebritám sa v tom docela darí.

Casper odštartoval predaj iba v apríli minulého roku. Dnes sa hodnota spoločnosti odhaduje na 555 miliónov dolárov. Nie je to lukratívny trh, ale firma prišla s biznis plánom, ktorý trafil do čierneho a oslovil mladé(pohodlné) generácie. Zbavila sa otravného kupovania matracov v obchodnom dome a výrazne zjednodušila dopravu. Matrace majú moderný dizajn, sú vyrábané z pamäťovej peny a latexu a dokážu cenovo konkurovať.

 

Spoločnosť svoje matrace odosiela na ľubovoľnú adresu v USA, bez účtovania poštovného. Zákazníkovi sa doruča veľmi rýchlo a kompaktne. Prepravujú sa v krabici o veľkosti minibaru, čo umožňuje aj prepravu cyklokuriérom! V New Yorku sa objednávka doručí zákazníkom do niekoľkých hodín, čo je snom každého kupujúceho. Pozitívom je aj 100 dňová skúšobná doba, ktorú firma na každý matrac ponúka. Myslím, že tomuto sa hovorí: požiadavky zákazníka sú na prvom mieste! :)

Pred rokom získal Casper v prvom kole od investorov 13,1 miliónov dolárov. Nadviazali na to ziskom investície vo výške 55 miliónov dolárov, ktorú viedla IVP (Institutional Venture Partners), čím sa výška ich celkových investícií vyšplhala na 69,5 miliónov. Využitím dostupných financií chce Casper zdokonaliť a zrýchliť proces výroby. Ich ďaľším krokom je nájsť rovnako účinný recept na predaj vankúšov a posteľnej bielizne. Na tomto trhu sa však musia postaviť startupom ako sú Brooklinen, či Parachute o ktorých produkty je značný záujem.

Je zaujímavé ako malá zmena v spôsobe predaja pridá na záujme a dokáže zákazníka zaujať. Správny biznis plán a hodnoty startupu netreba vôbec zanedbávať. Ako vidíš môže to skončiť aj hodnotou 555 miliónov dolárov.

 

Zdroje: inc.com, betakit.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá