10 divokých reklám, ktoré sú podľa Slovákov za hranicou slušnosti

  • Sexistický kix už po tretíkrát udelí anticenu za najsexistickejšiu reklamu na Slovensku
  • A možnosť nominovať dostala aj slovenská verejnosť, čo znamená, že na oficiálnom webe súťaže pribúda čoraz viac reklám
  • Niektoré z nich naozaj tancujú na tenkom ľade etiky a mnohé z nich sú až za jej hranicou
Sexistický Kix
  • Sexistický kix už po tretíkrát udelí anticenu za najsexistickejšiu reklamu na Slovensku
  • A možnosť nominovať dostala aj slovenská verejnosť, čo znamená, že na oficiálnom webe súťaže pribúda čoraz viac reklám
  • Niektoré z nich naozaj tancujú na tenkom ľade etiky a mnohé z nich sú až za jej hranicou

Už pred pár dňami sme ti priniesli ukážku 8 šťavnatých reklám, ktoré Slováci označili za sexistické a nominovali ich do súťaže Sexistický kix. Anticena pranieruje neetickú reklamu, ktorá znevažuje ľudí na základe rodu. A keďže ponuka nominovaných kampaní je naozaj pestrá, dnes ti predstavíme ďalšiu várku naozaj divokých reklám.

#1

Nikdy sme si nemysleli, že reklama na pizzu môže byť sexistická. Akože môže, ale táto prekračuje hranice slušnosti. Fotografiu ženy s vetou, že správna žena by mala svojmu mužovi pred servírovaním večeru starostlivo prihriať, nezachráni ani žmurkajúci smajlík. Pizza Tusi z Košíc si naozaj koleduje o víťazstvo v súťaži Sexistický kix.

#2

Aj čerpacie stanice Oktan stavili na ženské telo v reklame. Vizuál s brunetkou, ktorá s vyhrnutými tielkom a dráždivým výrazom tváre čaká, kým ju niekto umyje, tiež nepôsobí veľmi eticky.

#3

Aj firma, ktorá sa zameriava na sťahovacie služby, by pravdepodobne mohla osloviť svojich zákazníkov aj menej prvoplánovým spôsobom. Veď okrem sexistických narážok existuje predsa aj humor. A ten v reklame dosť dobre funguje.

#4

Reklamná agentúra, ktorá sa nebojí byť kreatívna? Nuž, na preplnenom agentúrnom trhu držíme palce. A teraz to myslíme vážne.

#5

Rodové stereotypy v reklame má podľa jedného z nominujúcich porúšať aj reklama jazykovej školy.

#6

Keď sa pozrieš na tento vizuál, vidíš množstvo užitočných informácií, akurát na to, aký majú súvis s fotografiou, sme neprišli. Tak možno nabudúce alebo nikdy.

#7

Stránka Ako na ňu prišla so súťažou, v ktorej sa prihovárala svojim fanúšikom vetou „Chceš ju…opi ju!“. Nezabudla ich vyzvať, aby si prečítali článok o tom, ako mužom alkohol pomôže baliť ženy.

#8

O kampani pivnej značky Bernard sa už polemizovalo v médiách viac než dosť. Aktuálne sa dostala aj do tejto súťaže.

 

 

 

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá