10 najhorších log všetkých čias, ktoré nám navždy vyčaria úsmev na tvári

  • Logo firmy je pravdepodobne to prvé, s čím príde nový zákazník do kontaktu
  • A keď je logo zlé, môže zákazníka odstrašiť
  • V tomto článku uvádzame zoznam tých pravdepodobne úplne najhorších log všetkých čias
  • Logo firmy je pravdepodobne to prvé, s čím príde nový zákazník do kontaktu
  • A keď je logo zlé, môže zákazníka odstrašiť
  • V tomto článku uvádzame zoznam tých pravdepodobne úplne najhorších log všetkých čias

Anglické médiá si logo olympijský hier z roku 2012 skutočne podali s tým, že pripomína sexuálny akt Lisy Simpsonovej či náznak svastiky. Logo aj naprie tomu ostalo nezmenené.

 

Logo inštitútu Orientálnych štúdií na Brazílskej univerzite si zvolilo motív japonského chrámu a zapadajúceho slnka. Aj vy vidíte namiesto strechy zadok? 

 

 

Kostelecké uzeniny, populárna česká značka mäsových výrobkov existujúca už od roku 1917. Pre zahraničných, ktorí nevedia čo sú „uzeniny“, je toto logo asi dosť zábavné.

 

 

Mont-Sat je poľská spoločnosť, ktorej technici sú viac ako šťastní, keď vám majú nainštalovať satelit. 

 

AIGA, asociácia dizajnu, archivovala logo jednej katolíckej cirkvy z roku 1974, ktoré je príkladom „skvelého“ dizajnu.

 

V roku 1991 si talianska spoločnosť s oblečením A-Style vylepšila svoje logo tak, že nepripomína písmeno A, ale skôr aktivitu dvoch ľudí. Po 20 rokoch si však stále mnoho ľudí neuvedomuje, že to bol zámer. 

 

Štát Vermont je hrdý na najlepší javorový sirup na svete, čo dáva najavo aj týmto prepracovaným logom, ktoré vyzerá, no veď vieš ako.

Pediatrické centrum vo Virginii pre rodiny zo sociálne slabších vrstiev. Nedá sa nad tým nepozastaviť. 

 

Malý podnik Computer Doctors sa mohol vyhnúť nežiadanej pozornosti, ak by si vyčlenil väčší budget na svoje logo. 

A bonus na záver:

Zdroj: businessinsider.com