8 najlepších marketingových trikov, na ktoré tento rok značky „nachytali“ spotrebiteľov
- Reklama môže byť dobrá alebo zlá, podvedomá alebo priamo na očiach. Nemusí sa pritom jednať o nablýskané reklamné videá
- Stačí ponúknuť niečo iné a niečo netypické, čo by nikoho nenapadlo. Podobne to urobila aj nasledujúca osmička spoločností
- Reklama môže byť dobrá alebo zlá, podvedomá alebo priamo na očiach. Nemusí sa pritom jednať o nablýskané reklamné videá
- Stačí ponúknuť niečo iné a niečo netypické, čo by nikoho nenapadlo. Podobne to urobila aj nasledujúca osmička spoločností
Burger King a jeho kostičky
Sieť predajní rýchleho občerstvenia, ktorá si zvykne s obľubou strieľať zo svojej konkurencie sa rozhodla pre nasledovný marketingový ťah. K svojim ikonickým hamburgerom Whopper, ktoré si ľudia objednali prostredníctvom doručovateľa DoorDash pribalili na grile pripravenú pochúťku pre psov v tvare kosti s názvom Dogpper. Takto jednoducho upozornili na nového dodávateľa DoorDash, s ktorým nadviazali spoluprácu.
Domino’s dláždi cestu
Predajca Pizze sa rozhodol, že zlé cesty by sa nemali týkať dobrej pizze. Práve preto spustil akciu, kedy môžu ľudia dať svoj vlastný tip, kde je cesta poškodená. Následne dala spoločnosť cestu opraviť a na mieste nasprejovala svoje logo. Akcia bude pokračovať aj v roku 2019.
Kombo od Dove and Dunkin’s
Výrobca kozmetiky spoločnosť Dove a sieť reštaurácii Dunkin’s spojili svoje sily. Pri kúpe šampónu Dove dostali kávu od Dunkin’s. Netypická kombinácia zafungovala na výbornú.
IHOP prehodilo písmenko
Sieť reštaurácií zmenila svoje meno z IHOP na IHOB na sociálnych sieťach a na tabuli svojej pobočky v Los Angeles. Nejednalo sa o náhodu. Cieľom bolo upozorniť na to, že majú v ponuke nielen palacinky, ale aj hamburgery.
Ikea a jej tehotenská zľava
IKEA zvýhodnila budúce mamičky. Špeciálny reklamný plagát, ktorý IKEA ponúkala bol doplnený o tehotenský test. Ak vyšiel pozitívne, vlastník mal nárok na významnú zľavu na detskú posteľ Sundvik crib.
Johnnie Walker
Výrobca whisky zmenil vzhľad etikiet. Typickým znakom na etiketách je totiž ponáhľajúci sa muž. Uviedol však ženskú verziu Jane Walker, ako poctu ženám počas mesiaca Women’s History Month, sviatku, ktorý oslavuje ženy za to, že významne prispeli ku dôležitým historickým udalostiam.
KFC stavilo na súťaž s menami
KFC vyhlásilo zaujímavú súťaž. Ak rodičia pomenovali svoje dieťa menom Harland a narodilo sa 9. septembra, mali možnosť zaradiť sa do žrebovania o 11 000 dolárov, ktoré mohli následne využiť na zabezpečenie vzdelávania svojho dieťaťa.
Oreo a jeho keksíkové gramofóny
Značka Oreo začala predávať miniatúrne gramofóny, ktoré mali miesto platne sušienku Oreo. Ak si zo sušienky odhryzol a dal ju naspäť, spustila sa iná melódia. Ideálny tip na darček.
zdroj: adage.com