Agentúra si poriadne strieľa z ľudí pracujúcich v reklame. A dostane na to aj teba

  • Ako prežiť na poste marketingového mága? Na to majú odpoveď ľudia z marketingovej agentúry Cummins & Partners
  • Tí si ako predlohu svojej najnovšej reklamnej kampane vybrali minuloročného víťaza z reklamných festivalov
reklama
vimeo
  • Ako prežiť na poste marketingového mága? Na to majú odpoveď ľudia z marketingovej agentúry Cummins & Partners
  • Tí si ako predlohu svojej najnovšej reklamnej kampane vybrali minuloročného víťaza z reklamných festivalov

Určite si pamätáš na miloročnú kampaň s názvom Meet Graham, ktorú mala na svedomí agentúra Clemenger BBDO a obletela snáď celý svet. Celá reklama bola pomerne jednoduchá a točila sa okolo nie príliš dobre vyzerajúcej postavy s menom Graham. Hlavným cieľom komunikácie bolo upozorniť na nebezpečenstvo na cestách, ktoré s pribúdajúcimi automobilmi a nepozornými vodičmi rapídne narastá.

Čo sa týka postavy Grahama, tá mala telo upravené do takej podoby, aby prežila prípadnú dopravnú nehodu. Práve preto Graham vyzeral tak, ako vyzeral. Mal nielen poriadne tvrdú lebku, ale zároveň aj zosilnené rebrá.

Slávu úspešnej reklamnej kampane sa rozhodli využiť aj ľudia z ďalšej marketingovej agentúry Cummins & Partners. Tí vychádzali práve z tejto reklamy, doplnili ju o viac obsahu. Reklama Meet Grant tak uzrela opäť svetlo sveta.

Paródia má za účel humorným spôsobom poukázať na ťažký život marketingových mágov pracujúcich v agentúrach. Kariéra v agentúre veruže nie je med lízať, a práve preto tu máme postavu s menom Grant, ktorá je ideálnym kandidátom na to, ako prežiť v tomto životu nebezpečnom prostredí. Grant je na toto náročné prostredie podobne ako Graham ideálne prispôsobený.

Jeho telo nezlyhá a ladne si poradí so šibeničnými termínmi a stresom. Grant je vybavený špeciálnymi ušami, ktoré sú schopné filtrovať protichodné názory. Okrem toho je vybavený odnímateľnou chrbticou, ktorú potrebuje pri jednaní s klientmi. Taktiež je vybavený extrémne hrubou kožou pre odolnosť a jednou pečeňou naviac, aby si dokázal poradiť s vyššími dávkami alkoholu, ktorým by zapíjal stres. Paródia je vlastne akýmsi promom pre The Melbourne Advertising and Design Club’s Stars Creative Showcase. Jedná sa o austrálsku súťaž pre kreatívcov, ktorá sa bude konať už na budúci mesiac.

zdroj: adage.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech