Americká spoločnosť chce dať 53 fanúšikom Super Bowlu hotelovú izbu zadarmo. Dôvod ťa prekvapí

  • Super Bowl vraj nepriamo prispieva k rastu populácie v Amerike
  • NFL totiž zverejnila zaujímavé štatistiky. Vo víťazných mestách sa o deväť mesiacov od súťaže narodilo viac detí
  • Hotels.com preto využila túto skutočnosť a predstavila súťaž, ktorou chce prispieť k rastu populácie
hotels.com
  • Super Bowl vraj nepriamo prispieva k rastu populácie v Amerike
  • NFL totiž zverejnila zaujímavé štatistiky. Vo víťazných mestách sa o deväť mesiacov od súťaže narodilo viac detí
  • Hotels.com preto využila túto skutočnosť a predstavila súťaž, ktorou chce prispieť k rastu populácie

Už 3. februára sa všetci fanúšikovia športu neodtrhnú od svojich obrazoviek, keďže na pláne je v poradí 53. ročník prestížnej súťaže SuperBowl, ktorá spája všetkých Američanov.

Tento ročník sa bude odohrávať v meste Atlanta v štáte Georgia. Národná futbalová liga NFL zistila zaujímavé skutočnosti. Pôrodnosť vo víťazných mestách sa po deviatich mesiacov od finálneho zápasu zvýšila. Práve tohto sa chytila spoločnosť prevádzkujúca web Hotels.com, ktorá ponúka ubytovanie. 

Nejedná sa, samozrejme, len o nezištnú pomoc, ale spoločnosť si chce urobiť poriadnu reklamu. Super Bowl je totiž zárukou úspechu. Keďže sa jedná o 53. ročník súťaže v poradí, počet víťazov bude navlas rovnaký. Každý fanúšik, ktorý sa v časovom okne 24 hodín od finálneho zápasu zaregistruje na stránke BigGameBabies.com bude zaradený do súťaže o darčekový poukaz v hodnote 250 dolárov na ubytovanie v jednom z hotelov.

Spoločnosť odporúča prípadným víťazom, aby certifikát uplatnili čo najskôr po finálnom zápase, kým je ich energia z hry na maxime. Práve vtedy bude ich chuť na zvyšovanie populácie pravdepodobne najvyššia. Spoločnosť dokonca pripravila aj špeciálny playlist, ktorý urobí výrobu detí ešte príjemnejšou činnosťou a navodí tú správnu atmosféru. Výber obsahuje 53 skladieb. Playlist nájdeš na Spotify.

Samozrejme, nie každý z víťazov začne okamžite pracovať na potomkovi. Ak by sa však niektorý z víťazov o 9 mesiacov pochválil prírastkom do rodiny, Hotels.com mu venuje priestor na svojom portáli. „Ako je to v prípade každej dobrej promo kampane, aj my chceme mať dobré načasovanie,“ povedala Jennifer Dohm z Hotels.com.

Mesto Philadelphia sa len nedávno pochválilo baby boomom po tom, ako na minuloročnom Super Bowle zvíťazilo ich mužstvo Philadelphia Eagles. Vstupenky na tohtoročný Super Bowl sú takmer vypredané. Priamy prenos bude vysielať televízna spoločnosť CBS.

zdroj: adweek.com

 

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech