Audi pravdepodobne zmení svoje ikonické logo. Takto bude vyzerať

  • Nemecká značka Audi menila svoje logo naposledy pred dvoma rokmi
  • Dlho to však nevydržalo a s veľkou pravdepodobnosťou sa chystá ďalšia zmena
  • V tomto prípade sa návrhári inšpirovali vetou: V jednoduchosti je krása.
audi
flickr
  • Nemecká značka Audi menila svoje logo naposledy pred dvoma rokmi
  • Dlho to však nevydržalo a s veľkou pravdepodobnosťou sa chystá ďalšia zmena
  • V tomto prípade sa návrhári inšpirovali vetou: V jednoduchosti je krása.

Nemecká značka luxusných automobilov sa pravdepodobne opäť pripravuje na zmenu svojho ikonického loga. Nie je to však po prvýkrát. Naposledy sa tak stalo pred dvoma rokmi. Súčasná podoba loga však pravdepodobne už dlho nevydrží. Audi si totiž nedávno zaregistrovalo jeho nové podoby v Nemecku a v Amerike. Obe zaregistrované logá sú pritom podstatne zjednodušené oproti súčasnosti.

Registrácia prebehla presne 2. októbra tohto roka. Audi si zaregistrovalo hneď dve podoby. Tento nečakaný krok tak poukazuje na to, že automobilka ešte so zmenami svojho loga zďaleka neskončila. Ako dvojica týchto podôb vyzerá? V prvom rade je potrebné povedať, že nové návrhy sú veľmi zaujímavé.

Prvý napríklad pripomína skôr obláčik než 4 kruhy. Dôvodom je to, že spoločnosť odstránila vnútorné obruče a ponechala iba vonkajšie obrysy. Druhá podoba loga je ešte zaujímavejšia. Pripomína dva pretínajúce sa obláčiky alebo množiny. Jednoducho povedané, je to prvý návrh rozdelený na polovice. Na prvý pohľad je súčasný návrh omnoho lepší, avšak ľudia si zvyknú na všetko.

Dôvod zjednodušenia loga je prekvapivý

Prečo Audi koketuje so zjednodušením svojho ikonického znaku? Odpoveď má Jochen Rädecker z agentúry Strichpunkt, ktorá na tomto vylepšení pracuje. Problémom je, že displeje sa postupne zmenšujú a tak je potrebné, aby boli logá aj na malých obrazovkách jasne rozpoznateľné. Práve to je hlavným dôvodom, prečo by malo byť logo jednoduchšie. Na miniatúrnom displeji sa totiž množstvo detailov stráca.

Ak napríklad pozeráš na logo na obľúbených smart hodinkách, jednoducho si ho nedokážeš vychutnať v plnej kráse. Jeho zjednodušenú podobu však uvidíš dokonale. Audi okrem toho ušetrí nejaké peniaze z dôvodu úspory materiálu.

Ikonické spojenie štyroch kruhov vzniklo už pred 86 rokmi. Je symbolom spoločenstva štyroch silných výrobcov automobilov do jedného celku. Jedná sa o výrobcov Audi, DKW, Horch a Wanderer. Toto zoskupenie totiž sformovalo v roku 1932 počas hospodárskej krízy spoločnosť s názvom Auto Union AG. V roku 1964 prevzala logo spoločnosť Audi.

designtaxi.com

 

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech