Šéf tajnej jednotky priamo na ambasáde na Slovensku: Jeden z vyhostených diplomatov mal pracovať pre GRU
Pohľad, aký sa ti nenaskytne len tak: Bratislavou sa preháňal monopost F1 s hviezdou pretekov za volantom
Vedci spustili zaujímavý výskum, hľadajú dobrovoľníkov, ktorí prekonali COVID-19 a nakazia ich znova
Bilbord, ktorý predáva erotickú pomôcku, búra predsudky aj vďaka skvelému sloganu
- Zatiaľ čo muži sa veľmi radi pochvália svojimi zážitkami so svojho intímneho života, u žien je to oveľa menej intenzívne
- S emancipáciou sa však otváranú nové obzory. Predsalen, ak je spoločnosť naučená pozerať sa na mužskú a ženskú sexualitu cez rozdielne okuliare po mnoho desaťročí, zmena nepríde zo dňa na deň
- Zatiaľ čo muži sa veľmi radi pochvália svojimi zážitkami so svojho intímneho života, u žien je to oveľa menej intenzívne
- S emancipáciou sa však otváranú nové obzory. Predsalen, ak je spoločnosť naučená pozerať sa na mužskú a ženskú sexualitu cez rozdielne okuliare po mnoho desaťročí, zmena nepríde zo dňa na deň
Sex predáva, to nie je žiadna novinka. Väčšina takto ladených reklám je však cielená na mužské publikum. Polonahé ženy a rôzne produkty pre potešenie mužov sú bežné. Reklamy, ktoré sú však zamerané na ženy a ich potešenie takmer neexistujú. Informáciu o reklame priniesol portál Adweek.com.
Tento múr sa rozhodla zbúrať odvážna marketérka, ktorá pracuje v spoločnosti Wowtech, vyrábajúcej erotické pomôcky pre ženy trošku narušiť. Výsledkom je bilbord nasadený v Toronte. Za kreatívnym konceptom stojí kanadská marketingová agentúra The Garden Collective.
Bilbord je aktuálne nasadený v outdoore niečo vyše troch týždňov, pričom agentúra sa nezabudla pochváliť, že tri týždne sú obrovským rekordom. Podľa agentúry bolo v tejto oblasti totiž mnoho pokusov, avšak žiaden nevydržal tri týždne bez toho, aby ho museli stiahnuť.
„Vždy sme videli hodnotu v tejto značke. Táto spoločnosť verí v dôležitosť sexuálneho posilnenia žien, a taktiež v hodnotu rozvoja a udržiavania intimity medzi partnermi,“ povedal zakladateľ agentúry Shari Walczak.
Problémy s uverejnením reklamy zameranej na potešenie žien mala aj spoločnosť Unbound, ktorá tiež vyrába erotické hračky. Tá plánovala svoje reklamné plagáty umiestniť vo verejných priestoroch newyorského metra. Organizácia Outfront Media, ktorá tu vlastnila reklamné plochy umiestnenie reklamy nepovolila.
zdroj: Adweek.com, Adweek.com