Bude toto najromantickejšia reklama roka?

  • Japonská kozmetická spoločnosť Shiseido sa rozhodla zamerať na na LGBT časť populácie, ktorej venovala celý reklamný spot
  • Romantický príbeh začína pomerne klasicky, avšak skončí prekvapivo šťastným koncom
reklama
youtube
  • Japonská kozmetická spoločnosť Shiseido sa rozhodla zamerať na na LGBT časť populácie, ktorej venovala celý reklamný spot
  • Romantický príbeh začína pomerne klasicky, avšak skončí prekvapivo šťastným koncom

Nová reklama z Japonska poteší každého milovníka romantických filmov. Jej tvorcom sa totiž podarilo do troch minút a tridsiatich sekúnd vtesnať celý romantický film, ktorý nenechá tvoje oko suché. Cieľom reklamnej kampane je upozorniť na to, že make-up má omnoho väčšiu silu, než si myslíme. Nejedná sa však o typický vysokonákladový projekt.

Reklama s názvom The Party Bus začína pohľadom na prepletené ruky „muža a ženy“ v maskách. Žena je prezlečená za princeznú a muž za samuraja. V tom sa ženy zmocní chlapec maskovaný za Drakulu a unesie ju na začiatok párty autobusu, ktorý je plný pestrofarebných masiek.

Láska nepozná hranice

Princezná sa so smutnými očami díva smerom, kde sa nachádza jej samuraj. V jednom momente vyskočí a snaží sa utiecť z nedobrovoľného väzenia. Drakula je však rýchly a princeznú zadrží.  Princezná začne následne plakať. Jej slzy reagujú s jej mejkapom a vytvoria na jej pokožke veselú hru pestrofarebných postavičiek.

Párty sa skončila, autobus sa vyprázdňuje, avšak chlapec prezlečený za Drakulu nechce princeznú pustiť von, pretože túži po jej bozku. Dievča sa pozrie do okna autobusu a vidí svojho samuraja ako smutne mizne v tme. Vyzerá to tak, že príbeh dvoch milencov sa skončí smutne. V jeden okamih však nastane chvíľa, kedy Drakula nedáva pozor. Princezná túto chvíľu využije a rozbehne sa smerom k východu. Podarí sa to. Vtom uvidí svojho vyvoleného ako pomalým krokom kráča opustený a smutný.

Rozbehne sa za ním a následne mu zloží masku z tváre. Na prekvapenie sa však pod maskou neskrýva mužská tvár, ale žena. Za zvukov romantickej hudby sa pery dvojice približujú bližšie a bližšie až sa spoja do romantického bozku. Reklamu si nechala vytvoriť kozmetická spoločnosť Shiseido, ktorá patrí k stáliciam na japonskom trhu. Kampaň je zameraná na oslovenie LGBT časti populácie. Spoločnosť chce totiž značku oživiť a zaručiť jej dlhodobú trvácnosť v súčasnom uvoľnenom svete.

zdroj: adweek.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech