Bývalý americký seržant rozbehol megaúspešnú značku oblečenia

  • O tom, že šancu na úspech nemá len človek, ktorý rozumie svojmu oboru, dokazuje aj nasledujúci príbeh. Bývalý drsný vojak začal podnikať v móde. A jeho značka má obrovský úspech aj zisky. Ako sa bývalý seržant prepracoval k veľmi úspešnému podnikaniu v móde? Na to sa pozrieme práve teraz.
značku
twitter.com
  • O tom, že šancu na úspech nemá len človek, ktorý rozumie svojmu oboru, dokazuje aj nasledujúci príbeh. Bývalý drsný vojak začal podnikať v móde. A jeho značka má obrovský úspech aj zisky. Ako sa bývalý seržant prepracoval k veľmi úspešnému podnikaniu v móde? Na to sa pozrieme práve teraz.

Muž v strednom veku Daniel Alarik vôbec nevyzerá ako typický módny guru. Jeho pozadie sa spája s armádou, plnou krvi, potu a tvrdých chlapov, ktorých len tak niečo nevystraší. Aj napriek tomu vstúpil do sveta módneho priemyslu a  rozhodol sa vytvoriť značku oblečenia, ktorej by prepožičal svoj rukopis. Urobil to po svojom a urobil to dobre.

Značku si obliekajú predovšetkým vlastenci

Začínal takmer na kolene a keďže nemal vlastnú predajňu, predával tričká priamo na ulici z kufra svojho vozidla. Nespoliehal sa na nikoho, len sám na seba. Preto si trička nielen navrhoval, ale aj vyrábal a predával. Jeho žena mu pomáhala so správou financií.

značku oblečenia

zdroj fotografie: amazon.com

O tom, že to zo začiatku nebol med lízať, netreba vôbec polemizovať. Na tričká bol vlastne úplne sám a nedokázal vyrobiť veľké počty kusov. Vyrábal teda v malom. Ďalším problémom bola pomerne vysoká finančná náročnosť. Bol však tvrdým vojakom, ktorý miloval svoju rodnú krajinu, a preto sa rozhodol nevzdať ani za svet.

Zameral sa na podobnú cieľovú skupinu ako je on sám. Vznikli tak lifestylové tričká pre vlastencov, predávané pod značkou Grunt Style. Tieto tričká naozaj vystihujú ľudí, ktorí sa najradšej spoliehajú len sami na seba a milujú svoju krajinu. Farby tričiek sú jednoduché a strohé, a práve o to ide.

A ako to vyzerá so značkou dnes? Tričká sa predávajú ako na páse. Ubehli presne tri roky a firma dodala svojim zákazníkom tovar v hodnote 85 000 000 eur. Narástol aj počet zamestnancov. Oproti začiatkom, keď Daniel pracoval sám so svojou ženou, je nárast obrovský. Prácu rozdelil medzi 300 zamestnancov, ktorí mú pomáhajú, aby sa firma udržala v top forme.

Reklamu si zabezpečuje pomocou dnes veľmi obľúbených sociálnych sietí, kde sa pohybuje obrovské množstvo jeho potencionálnych zákazníkov. Samozrejme, ak chce dlhodobo udržiavať záujem, musí prichádzať s niečím novým. Preto vytvoril sesterské značky, ktoré sa zameriavajú na milovníkov motoriek, milovníkov fitness a outdoor aktivít. Aplha outpost je zasa akýsi druh predplatného, kde firma automaticky pošle zákazníkovi každý mesiac prekvapenie v podobe náhodne vybraného tovaru.

Aj napriek skromným začiatkom je tu dnes silná značka, okolo ktorej sa vytvorila obrovská komunita ľudí, ktorá uznáva a reprezentuje svoje hodnoty – vlastenectvo a slobodu.

Zdroj: forbes.czyoutube.com

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech