Čo sa deje so Snapchatom? Nová hra so Serenou Williams

  • Určite si Snapchat už skúsil. Raz, dvakrát, potom si ho odinštaloval, potom si mu dal opäť šancu. Potom si ho opäť odinštaloval. Na toto si pravdepodobne moc starý. Ale to si hovoril úplne každý z nás.
FotorCreated
  • Určite si Snapchat už skúsil. Raz, dvakrát, potom si ho odinštaloval, potom si mu dal opäť šancu. Potom si ho opäť odinštaloval. Na toto si pravdepodobne moc starý. Ale to si hovoril úplne každý z nás.

Ešte nedávno sme počuli, že Snapchat sa stáva revolučnou zbraňou na zasiahnutie publika akejkoľvek značky. Ale odvtedy prešlo už pár mesiacov a Snapchat sa mení, prispôsobuje. Lenže predstavu o tom, čo sa vlastne deje majú asi len vývojári.

Snapchat bol super cool, pretože zachytával daný moment. Presne tak ako realita. Nič sa neopakuje, všetko trvá len pár sekúnd. Z tohto pohľadu to znie skvelo. Práve preto sa internetom začalo šíriť, že Snapchat je revolúciou v budovaní brandawareness. Bol nový a inovatívny.

Práve preto sa na ňom spustili rôzne typy reklám v rôznych formách. Tie najdrahšie ale stoja rovnako ako reklama v telke, čo sú až závratné sumy. Mnoho značiek začalo so Snapchatom pracovať a prispôsobovať mu svoje kampane.

Lenže krátko po tom, čo chcel Facebook Snapchat odkúpiť sa veci trochu zmenili. Snapchat ponuku odmietol, a tak prišiel Facebook s novou fíčurkou na Instagrame – Instagram Stories. V preklade, je to to isté čo Snapchat Story. Post, ktorý vidia všetci tvoji followeri po dobu 24 hodín. Tým prišiel Snapchat o to, čím bol dovtedy výnimočný, preto prišiel s niečím novým aj on. Snapchat Memories.

Presne tak ako bol Snapchat jedinečný v tom, že zachytával daný moment, ktorý sa už nikdy neopakoval, stratil svoju identitu. Odteraz už môžeš pridávať fotky zo svojej galérie a tváriť sa na #tbt (throwback Thursday). Práve toto sklamalo veľa ľudí. Mnohí zostali až bezradní, pretože nevedeli, čo je lepšie. Instagram alebo Snapchat?

Foto:autor

Avšak ani nie 2 týždne po tom, čo IG spustil svoje stories, Snapchat prišiel s ďalšou novinkou. Tentokrát si zaumienil, že sa bude držať svojho prívlastku, ktorý mu dali iní a bude vytvárať nové možnosti na prezentáciu značiek. Prichádza totiž s rozšíreniami a jedným z jeho prvých je hra Serena Williams Match Point.  Túto hru si môžeš môžeš zahrať na ESPN Snapchat Discovery Channel a vďaka nej budeš sprevádzať Serenu 22 víťaznými kolami v tenise. Ak ju ale vo svojej sekcii Dicover nenájdeš, nezúfaj Gatorade ju má totiž na svojom vlastnom webe.

Snapchat ako platforma týmto ukázal, že predsa len vie priniesť nový a interaktívny druh zábavy, integrovaný priamo do prúdu multimediálneho obsahu značky, len za využitia Snapchat Stories a Discover. Každopádne, táto novinka sa môže stať niečím ako geolokácia v PokemonGo, čím otvára dvere novým možnostiam. Preto uvidíme, čo sa so Snapchatom ešte stane.

Zdroj titulnej fotografie: autor

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá