Čo spraví skratka NSA v nadpise?
- Asi nič, ale v minulom týždni Snowden prišiel s informáciou, že sa v rámci tejto organizácie bežne zdieľajú získané šteklivé fotky. Ďalej sa pozrieme na novú funkciu Google vyhľadávania, Google Play Store a nakupovacie tlačidlo Facebooku.
- Asi nič, ale v minulom týždni Snowden prišiel s informáciou, že sa v rámci tejto organizácie bežne zdieľajú získané šteklivé fotky. Ďalej sa pozrieme na novú funkciu Google vyhľadávania, Google Play Store a nakupovacie tlačidlo Facebooku.
Zamestnanci NSA si vraj bežne preposielajú šteklivé fotky sledovaných
Známy Edward Snowden v minulom týždni prišiel s ďalšou „horúcou novinkou.“ Tá ale len potvrdila to, čo sme viacerí už dávno vedeli. K dátam zo sledovaní internetového trafficu sa vraj kvôli zlej infraštruktúre z času-na-čas dostali ľudia vo veku od 18-22 rokov bez potrebných oprávnení.
Týchto ľudí podľa Snowdena najviac dokázali zaujať „fotky atraktívnych ľudí v sexuálne kompromitujúcich situáciách.“ Kto by to bol povedal.
V Google vyhľadávaní si po novom môžete nastaviť upomienky
„Pripomeň mi zajtra kúpiť mlieko“ – o chvíľu možno bežná fráza, ktorú budeme zadávať do Googlu. Google pridal možnosť vkladať do vyhľadávacieho políčka frázu na vytvorenie novej pripomienky do Google Now.
Obrázok @TNW
Na tú vás potom môže upozorniť napríklad mobil či tablet. Funkcia je zatiaľ dostupná len pre vybrané jazyky a/alebo užívateľov. Vzhľadom k nenáročnosti jej implementácie sa ale snáď čoskoro dočkáme aj my.
Facebook testuje nakupovacie tlačidlo
Facebooku už nestačia len call-to-action buttony, ktoré užívateľa nakoniec aj tak presmerujú na externú stránku. Potrebuje (a logicky aj chce) celý nákupný proces udržať na vlastnom piesočku.
Cez nové tlačidlo Buy v príspevku tak môžete prezentovaný tovar zakúpiť priamo a najrýchlejšou možnou cestou. Použiť sa dá kreditka spojená s Facebookom alebo jednorazová platba, ktorá údaje neuloží.
Asi sa nám blíži doba, keď prestaneme hovoriť, že „Facebook neslúži na priamy predaj.“ Je pre neho ale výzvou, aby to udržal v rozumnej miere s rozumnými partnermi, ktorý z neho nespravia ďalší Ebay s miliardou puzdier na mobil za 1 USD.
Appky s in-app purchase už nebudú na Play Store môcť byť označené ako FREE
Všetci poznáme ten nepríjemný moment, v ktorom zistíme, že aplikácia v obchode označená ako „FREE“ má reálne zadarmo tak maximálne vstup do menu. Všetko ostatné treba kúpiť v rámci aplikácie.
Na Google Play Store sa to po novom už nestane. Ak aplikácia bude používať mikrotransakcie (nákup v rámci aplikácie), nebude môcť byť označená ako bezplatná.
Osobne túto zmenu vítam. Autori aplikácií dokázali in-app platby dotiahnuť do úplného nonsensu a najmä v hrách si neplatiaci užívateľ doslova neškrtol. Tieto hry potom sú všetko iné, len nie zadarmo.
Zdroj: visibility