Coca-Cola prináša na trh prvý alkoholický nápoj. Cieľovou skupinou sú mladé ženy

  • Spoločnosť Coca-Cola sa pustila do neprebádaných vôd - na trh uvádza úplne nový produkt
  • Nový nápoj Lemon Do je zacielený prevažne na mladé ženy
  • Nie je to len ďalší z klasických nápojov, prekvapením je, že 7 % obsahu tvorí čistý alkohol.
coca-cola
hungryforever.com
  • Spoločnosť Coca-Cola sa pustila do neprebádaných vôd - na trh uvádza úplne nový produkt
  • Nový nápoj Lemon Do je zacielený prevažne na mladé ženy
  • Nie je to len ďalší z klasických nápojov, prekvapením je, že 7 % obsahu tvorí čistý alkohol.

Sladký hnedastý nápoj Coca-Cola má svojich zástancov, ale aj odporcov. Niektorí nedajú dopustiť na zaujímavú príchuť, ktorá je obchodným tajomstvom. Iní zdvíhajú varovný prst, pretože je všeobecne známym faktom, že tento sladený nápoj obsahuje obrovské množstvo cukru, ktorý spôsobuje mnohé zdravotné komplikácie. Nie je to len cukrovka, ale aj obezita. Spoločnosť Coca-Cola Company, ktorá funguje od roku 1982 je tak pravidelne kritizovaná. Podľa kritikov má podiel na obezite mladých ľudí.

To je možno pravda, ale spoločnosť nemôže byť zodpovedná za správanie sa ľudí, ktorí o negatívnych účinkoch cukru predsa vedia. V marci tohto roka preletela svetom správa, že spoločnosť sa chystá rozšíriť svoju stabilnú produktovú radu o nápoje s obsahom alkoholu. Tento chystaný krok dosť prekvapil. Spoločnosť totiž vyrábala striktne nealkoholické nápoje. To však neznamená, že nesledovala trendy na trhu. Zaujalo ich Japonsko. Práve tu ľudia milujú sladké nápoje, ktoré sú kombinované s národnou japonskou pálenkou Soču.

Svieža chuť citróna

Toto predstaviteľov Coca-Coly naozaj zaujalo. Ich spoločnosť je predsa špecialistom na sladené limonády a kvapka alkoholu nikdy nikomu neuškodila. Obsadiť japonský trh s podobným nápojom by tak nebol problém. K tomu to, čo býva trendy na japonskom trhu sa častokrát stane celosvetovým trendom. Ľudí zo západných krajín totiž japonské trendy priťahujú  Coca-Cola preto oznámila, že chystá svoj prvý alkoholický nápoj. Mesiace ubiehali a verejnosť na plány spoločnosti pomaly zabudla. Termín uvedenia totiž nebol vôbec známy.

Čakanie sa však skončilo. Práve od včera je na japonskom trhu nový nápoj Lemon Do. Ten kombinuje osviežujúcu citrónovú chuť s jemnou chuťou alkoholu. Predáva sa v klasických plechovkách o objeme 350 mililitrov a obsahuje od troch do sedem percent alkoholu. Obyvatelia japonského ostrova Kyushu si tak môžu jednu plechovku zadovážiť za 1,2 eura. Hlavnou cieľovou skupinou sú prevažne mladé ženy.

Prečo práve oni? Na základe prieskumu trhu spoločnosť zistila, že alkoholické limonády sa tešia veľkej obľube práve u osôb nežného pohlavia. Tie tvoria najväčšie percento zákazníkov. Nový produkt je určitou formou testu, ktorý ukáže či má zmysel tieto nápoje vyrábať vo veľkom. Tajnostkárska Coca-Cola si zloženie svojej novej limonády úzkostlivo stráži.

zdroj: dailymail.co.uk

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech