ČSOB mení tvár svojej reklamnej kampane, má náhradu za hviezdneho hrdinu

  • Všetko má svoj koniec a v prípade reklamných kampaní to platí dvojnásobne
  • Československá obchodná banka sa rozhodla pre kompletné prekopanie svojej reklamy
  • Hlavným hrdinom sa po hercovi Jakeovi Maskallovi stane polárna sova Ute
csob
Youtube ČSOB
  • Všetko má svoj koniec a v prípade reklamných kampaní to platí dvojnásobne
  • Československá obchodná banka sa rozhodla pre kompletné prekopanie svojej reklamy
  • Hlavným hrdinom sa po hercovi Jakeovi Maskallovi stane polárna sova Ute

Reklamné trendy sa menia podobne ako počasie. Marketingoví mágovia musia preto bystrými očami sledovať výkonnosť marketingových kampaní a následne prispôsobovať stratégiu. Podobne to bolo pravdepodobne aj v prípade kampane pre Československú obchodnú banku. ČSOB sa totiž rozhodla súčasnú reklamnú kampaň, v ktorej hral hlavnú úlohu herec Jake Maskall mierne obmeniť. Predsalen, herec bol tvárou banky pekných pár rokov.

Podarí sa hovoriacej sove osloviť širšie publikum?

Bola potrebná zmena. Uvedomovali si to aj v samotnej banke. Tá je už od roku 2011 spokojná so službami marketingovej agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa stará o úspešné reklamné kampane. Už dlhšiu dobu tak spoločne plánovali, ako by mala nová zmena vyzerať. Ako najlepšie komunikovať potreby potencionálnym klientom.

Kto by sa mal stať hlavnou tvárou novej kampane? Tieto otázky nedali marketingovým mágom spávať. Obdobie dumania však skončilo a hlavným hrdinom novej reklamnej kampane sa stala nemá a operená tvár – polárna sova Ute. Tá predvádza svoje herecké schopnosti v reklamnej kampani, ktorá bude zameraná na oblasť investičného poradenstva. Dostane publikum na svoje krásne modré oči? O tom niet pochýb.

Sova bola vybratá preto, lebo spĺňa to, čo predstavuje ČSOB. Má dobrý zrak, je dravá a vidí v noci. Okrem toho farebne korešponduje s farbami banky. Publikum tiež upúta ľahšie ako nejaká osoba. Je predsa známe, že ľudia milujú zvieratá. Taktiež nie je taká finančne náročná ako hviezdny herec

Reklamná scénka má nasledujúci dej. Sova bude predstavovať člena tímu, ktorý objaví tú najlepšiu investíciu. Scénka sa natáčala v stovežatej Prahe a na starosti ju mal režisér Roman Valent. Cieľ, ktorý má reklamná kampaň, zostáva rovnaký. Ako to celé vyšlo, sa dozvieš vo videu vyššie. O tom, či sa lepšie pracuje so sovou alebo s hereckou hviezdou zatiaľ nepadlo ani slovo. Názov prvej zo série televíznych reklám je: „Múdre je, nechať si poradiť“.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech