Digital Marketing Masters: Príď si vypočuť rady od najväčších expertov

  • Po predchádzajúcich úspešných konferenciách z dielne Digital Marketing Clubu prichádza na rad v poradí piata s názvom Digital Marketing Masters. Ak vás zaujíma digitálny marketing a chcete si vypočuť rady od najväčších expertov na trhu, potom by ste si ju nemali nechať ujsť.
  • Po predchádzajúcich úspešných konferenciách z dielne Digital Marketing Clubu prichádza na rad v poradí piata s názvom Digital Marketing Masters. Ak vás zaujíma digitálny marketing a chcete si vypočuť rady od najväčších expertov na trhu, potom by ste si ju nemali nechať ujsť.

O online marketingový zážitok sa postará 7 spíkrov, ktorí stoja za veľkými projektami a najúspešnejšími online marketingovými agentúrami na Slovensku. Tešiť sa môžete na Kamila Aujeského z digitálnej agentúry SamsiDigital, ktorý vyhral dvakrát ocenenie bloger roka v kategórií IT. Venuje sa marketingu už deväť rokov, medzi jeho najznámejšie aktivity patrí Digitálny štvrtok či Marketing Backstage na Youtube. Okrem toho je držiteľom certifikátu Google Partners Trainer. Kamil porozpráva o tom, ako čo najefektívnejšie pristupovať k digitálnym kampaniam.

Spoluzakladateľ a CEO spoločnosti Visibility Juraj Sasko je aj externý lektor Google pre Slovensko a Česko. Ak ste niekedy potrebovali radu z oblasti marketingu, určite ste narazili na užitočné a praktické blogy z dielne Visibility, ktoré píše aj sám Juraj. Na konferencii nám prezradí, ako sa popasovať s výzvami v online marketingu v roku 2018.

Michal Pastier je jedným z top 100 európskych inovátorov a v roku 2015 sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Aktuálne pomáha s marketingom v spoločnosti Exponea a je spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ agentúr Zaraguza a GoBigname. Každý, kto už niekedy počul Michala rečniť vie, že jeho prednášky sú plné humoru a zaujímavých informácií. Na konferencii porozpráva o tom, ako vytvoriť komunikačný ekosystém novej značky a prečo je najlepšou reklamou firemná kultúra.

Prečo a ako si zanalyzovať vašu online konkurenciu? Na túto a mnohé iné otázky z online marketingu zodpovie Michal Král, zakladateľ úspešnej spoločnosti Pricemania. Michal je taktiež autorom projektu Pricemania Academy a je držiteľom najinšpiratívnejšieho podnikateľského príbehu z roku 2011.

Filip Kuna riaditeľ slovenskej pobočky švédskeho Strossle je aj člen správnej rady IAB Slovakia – združenie internetovej reklamy. Dvanásť rokov pôsobil ako vedúci produktového oddelenia v Zoznam.sk a jeho životným cieľom je stať sa učiteľom. Na konferencii nám priblíži tému natívnej reklamy a obsahového marketingu.

Chcete sa dozvedieť niečo o zaujímavých novinkách z online sveta, ktoré nás čakajú v tomto roku? Potom si nenechajte ujsť prednášku Mateja Marčeka, riaditeľa digitálneho oddelenia z 2CREATE. Matej je vyštudovaný matfyzák a internetový vizionár. Jeho vášňou sú nové technológie a prepájanie offline a online svetov.

No a v neposlednom rade sa môžete tešiť na zakladateľa TRIADu Martina Wosku, ktorý pôsobí aj ako spíker a školiteľ v ADMA – Asociácii digitálnych marketingových agentúr. Je držiteľom viacerých ocenení ako Zlatý klinec, PIAF, Zlatá pecka, Eurobest, ale aj Golden drum. Od Martina sa dozviete, ako robiť kampane svetovej úrovne na Slovensku.

Počas celej konferencie sa budete môcť hostí pýtať otázky prostredníctvom aplikácie sli.do.

 

Ešte stále váhate? Potom by vás mohlo motivovať, že sa bude súťažiť o množstvo skvelých cien ako napríklad Samsung Galaxy A8, poukážka do kníhkupectva Martinus alebo vzdelávacie kurzy od LEARN2CODE.

 

Prejdime teraz k tomu najpodstatnejšiemu. Do diára si poznačte dátum 18. 4. (streda) a čas od 17:00 do 22:00. Kde? V aule Farmaceutickej fakulty Univerzity Komenského – Odbojárov 10. Vstupenky si môžete zakúpiť tu. Toto všetko pre vás zorganizovali členovia Digital Marketing Clubu, ktorých baví prinášať kvalitný content a našli sa v digitálnom marketingu. Klub pôsobí na Fakulte managementu UK a vznikol so zámerom vzdelávať študentov a pripravovať ich na prax v oblasti online marketingu. Okrem konferencie organizuje nezabudnuteľné vzdelávacie víkendové pobyty, inšpiratívne obedy s úspešnými podnikateľmi, zaujímavé workshopy a odborné prednášky. Klub sa nezameriava len na študentov, ale aj odbornú verejnosť. Okrem vzdelávania v ňom nájdete prístup k zaujímavým pracovným pozíciám a projektom.

zdroj: TS

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá