BAŤA KNOW-HOW: Obchod – služba ako základ podnikateľskej vízie

Popis udalosti

Slovo služba sa stalo základným elementom podnikateľskej filozofie a stratégie firmy Baťa. Byť užitočný – teda schopný poslúžiť druhému človeku, bolo považované za najvyšší stupeň realizácie človeka v spoločnosti. Všetka obchodná, výrobná aj medziľudská činnosť mala byť vykonávaná v zmysle služby a v súlade s vnímaním služby vo firme Baťa.

Témou seminára je:
›› Predstaviť vnímanie služby v rámci Baťovej sústavy riadenia.
›› Predstaviť filozofiu služby, ako základ úspešného predaja.
›› Edukácia predajcov, a to cez tzv. „Škola pro prodavače“, kde budú predstavené jednotlivé kurzy, spôsoby výučby a možnosti využitia získaných poznatkov v súčasnosti.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s:
›› vnímaním služby v rámci Baťovej sústavy riadenia,
›› pochopením služby, ako základ úspešného predaja,
›› Baťovským obchodným desatorom.

Čo si účastníci odnesú:
Základné poznatky o tom, že služba zaručuje nielen vyšší predaj a spokojného zákazníka, ale aj vyššie mzdy, spokojného zamestnanca a spokojný osobný život. Ďalej to budú informácie, ako využívať Baťovské obchodné desatoro v súčasnosti, ako sa starať o zákazníka, ako si s ním vytvárať vzťah, a prečo je základom neustály sebarozvoj.

Lektorka: Gabriela Culík-Končitíková — Nadace Tomáše Bati Zlín
Gabriela Culík-Končitíková sa dlhodobo venuje štúdiu Baťovej sústavy riadenia a jej aktuálnemu využitiu. Študuje doktorandský študijný program na Univerzite T. Baťu v Zlíne. V rámci svojej dizertačnej práce vypracováva model aplikácie personálnych zásad firmy Baťa do roku 1945 pre súčasné podnikateľské prostredie. Gabriela svoje štúdie publikuje, je autorkou niekoľkých kníh (napr. Srdcem baťovec). V súčasnej dobe pracuje tiež ako projektová manažérka pre Nadáciu Tomáša Baťu. Venuje sa zdieľaniu inšpiratívnych myšlienok Tomáša Baťu v rámci projektu Inšpirácia Baťa.

Cena za kurz: 99€, vrátane obeda
Miesto: Vienna House Easy Bratislava
Trvanie: od 12:15 do 14:30
Kapacita: 16-25 ľudí