Business Clinic #8: Business Case poradenstvo one-to-one

12512710_996441513748358_8256087173852452194_n
Popis udalosti

Ako optimalizovať svoj business case, “posunúť” čísla tvojho biznisu tým správnym smerom a ako najjednoduchšie zistiť, či sú tvoje biznis aktivity udržateľné? Riešením je dobrý biznis plán a skills pozerať sa na case v súvislostiach.

Získaj 2 hodinové one to one konzultácie od lektora Rastislava Kuciaka. Na prvom stretnutí sa spolu s Tebou pozrie na Tvoje čísla, preberiete plán, zamyslite sa, kam sa to dá posunúť a ako tvoje aktivity optimalizovať na tie, ktoré ti vytvoria zisk. Odnesieš si domov plno nových pohľadov a “domácu úlohu”. O týždeň na to sa zase stretnete a s triezvou hlavou nastavíte nový model na tvoje najbližšie fungovanie.

Podklady, ktoré sú nutné ku konzultácii

– Popis produktu / služby
Zakázníci, kto sú a koľko ich je – potenciálne môže byť (trh)
– Plán predpokladaných alebo už konkrétnych výnosov (predaj, cena za produkt či službu)
– Konkurencia ( kto to je, v čom je rozdiel medzi vami, aké majú ceny)
– Plán vývoja (pre projekty, ktoré sa len plánujú), odhad nákladov na vývoj, časový plán
– Plán prevádzky (pre všetky projekty), ako sa bude prevádzkovať aplikácia / služba, produkt, ako sa bude poskytovať servis, podpora a pod

Kedy Business Clinic – Business Case prebieha?

PRVÁ KONZULTÁCIA
21.3. od 12:00 – 18:00, 5 projektov získa one to one 1h blok. Presný čas Tvojho bloku ti upresníme.

DRUHÁ KONZULTÁCIA
31.3. od 12:00 – 18:00 – si 1h stretnutie zopakujete.

Na stretnutí sa môžu zúčastniť max.2-3 zástupcovia tímu

Pre koho je Business Clinic určená?

Pre rozbehnuté projekty, social business riešenia aj začínajúcich podnikateľov, ktoré majú predstavu o svojich nákladoch a výnosoch a hľadajú nové možnosti, ako sa stať udržateľnými a zefektívniť svoj biznis plán.

Mentor: Rastislav Kuciak

executive manager C.A.A.S.

Lektor / Mentor

Rastislav sa podielal na tvorbe stratégií, trhových analýzach a plánoch v rámci tímu stratégov v Telekome. Projekt odpredaja Rádiokomunikácií ho dostal do reálneho biznisu a umožnil mu pričuchnúť k riadeniu projektov. Od roku 2007 prešli jeho rukami desiatky M&A projektov. Pomáhal realizovať stratégiu trhovým lídrom ako napríklad Datalanu či Azetu. Dnes poskytuje poradenstvo v rámci vlastnej spoločnosti a okrem M&A projektov sa zameriava aj na rozvoj nového biznisu a špeciálne projekty.