CHoices: Naštartovali svoje nápady. Čo im najviac pomohlo?

1916404_10153592030038196_6414925656922777011_n
Popis udalosti

Nadšenie a ambície sú dnes mladým vlastné a prirodzené. Ich cesty za uskutočnením plánov sú si v niečom podobné, v inom zase odlišné. Príď sa v pondelok 11.4. porozprávať a získať skúsenosti priamo od tých, ktorí už niečo dosiahli! Ako si predstavujú úspech? Majú ho? Ktorí ľudia sú pre nich dôležití a čím? Ako zistili, či ich nápad bude príťažlivý pre klientov? Urobili si biznis plán? Kde a ako sa zviditeľnili? Majú návod na získavanie verných zákazníkov? Ako chcú svoje rozbehnuté projekty udržať?

Vstup je bezplatný – stačí registrácia. Hosťami Ivana Ježíka z Voices budú Michal Molčan, zakladateľ a šéfredaktor Standart Magazine, a Janka Chytráčková, mentorka v otázkach sebavedomia, komunikácie a marketingu.

Choices sú večerné rozhovory so zaujímavými ľuďmi pripravované Neziskovou organizáciou Voices. Projekt podporil Nadačný fond Telekom pri Nadácii Pontis. Za pomoc pri príprave ďakujeme Impact HUB Bratislava. Online prenos z podujatia bude na www.metoo.sk/choices

Viac o našich hosťoch:

Michal má 22 rokov, žije vo Viedni, študoval na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre a uvažuje o pokračovaní štúdia v Rakúsku. So svojím tímom organizoval dva ročníky podujatí TEDxNitra. Potom sa rozhodol vytvoriť miesto na stretávanie amatérskych a profesionálnych nadšencov kávovej kultúry a tri roky venoval úspešným festivalom Coffeefest Slovakia a Coffeefest Austria. Jeho štvrťročne vychádzajúci printový magazín o kávovej kultúre Standart – Standing for the Art of Coffee (www.standartmag.com) zaznamenal pozoruhodné úspechy: predáva sa v 47 krajinách a v roku 2015 bol druhým najlepším kávovým časopisom na svete.

Janka pracovala pre Philip Morris a Procter & Gamble, dnes sama pomáha ženám, aby boli šťastné a úspešné v práci, biznise a vzťahoch. Medzi jej klientkami sú víťazky súťaže Podnikateľka Slovenska, nominantka na ocenenie Slovenka roka, ale aj viaceré ďalšie ženy (www.jankachytrackova.sk). Prednáša na workshopoch o budovaní osobnej značky a vizuálnom marketingu. Je členkou TOP Centra podnikateliek, školiteľkou v Akadémii začínajúcich podnikateliek a ambasádorkou šéfkuchára Jamie Olivera na Slovensku. Organizuje druhý ročník Food Revolution Day 2016 v Košiciach, je spoluautorkou blogu www.zijemefresh.sk a autorkou knihy Ako ušetriť pri nákupe v potravinách.