Guerilla (virálne) kampane

31346672_1700649243363013_3907000851452919808_o
Popis udalosti

Chcete, aby práve Vaša guerilla kampaň z pomedzi všetkých vynikla? Chcete byť originálny a lepší ako konkurencia? tak sa príďte inšpirovať na prednášku.

Na prednáške si povieme:

1: Čo je Guerilla? A čo je viral? Skúsime si ich zadefinovať a naučíme sa ich rozoznávať.
2: Sila nápadu. Každá Guerillová kampaň sa opiera o nápad, o ktorom sú jeho tvorcovia presvedčení, že je silný a invenčný. Predstavíme si tie najlepšie, ale aj tie slabšie. Ako mať s malým rozpočtom veľký zásah? A prečo aj spoločnosti s obrovskými prostriedkami využívajú tento typ marketingu? Ako sa veľký kreatívny koncept pretavuje do „malých srandičiek?“ Uvedieme si množstvo príkladov.
3: Kliše v Guerille. Áno, aj v tomto type kampaní sa objavujú zaužívané schémy, či odčítateľné overené postupy. Kto odkukáva od koho? A čo je ešte stále originálny nápad?
4: Hranice. Kreativita vo verejnom priestore má svoje, predovšetkým etické, hranice. Aj na prvý pohľad dobrý nápad môže byť škodlivý a dokonca môže priamo ohrozovať spotrebiteľov.
5: Inšpirácia. Guerillové kampane sú obrovským zdrojom inšpirácie. Povieme si ako „nekradnúť,“ ale naopak nechať sa nadchnúť, ostať fresh a ako túto inšpiráciu preklopiť do praxe.

O toto všetko a ešte viac sa s nami podelí náš hosť Roman Hríbik, z reklamnej agentúry Triad Advertising.

Termín: 3. máj v stredu o 17:00
Miesto: Fakulta Managementu Univerzity Komenského, Odbojárov 10, Bratislava – Miestnosť č. 22 – prístavba (zelená budova oproti zimnému štadiónu, po vstupe zadným vchodom za zastávkou prvá budova. Na dverách vás nasmerujú šípky).

🙌 Vstup:*** FREE ***
👉 REGISTRÁCIA cez Tickpo.sk: https://tickpo.sk/detail/guerilla-viralne-kampane-2495

☝ Pozor kapacita miestnosti obmedzená na 80 miest.

Sériu prednášok v online marketingu a digitálnom podnikaní pre študentov a verejnosť prináša Digital Marketing Club SK a ADMA – Asociácia digitálnych marketingových agentúr