Jakub Čech: Ako vytvoriť značku, ktorá pôjde na dračku?

image_1448714596.png
Popis udalosti

Niektoré značky milujete, iné zas nie. Prečo je to tak? Len v priebehu prvej hodiny od momentu, keď sa ráno prebudíte, ich použijete viac ako pätnásť. Rozmýšľali ste niekedy nad tým, prečo používate už dlho jednu značku zubnej kefky? Prečo radi chodíte do konkrétnej reštaurácie? Prečo si myslíte, že najbezpečnejšie auto je práve Volvo?

Vytvoriť značku, ktorú budú ľudia chápať a zároveň milovať je dlhodobý proces. V inšpiratívnej prednáške Jakuba Čecha sa okrem iného dozviete, prečo je dôležité, aby mali značky silný charakter, ktorý je vám sympatický a prečo by mali budovať pozitívne emócie.

Jakub Čech
CEO daren&curtis
Vo svojich 18-tich rokoch založil a následne viedol reklamno-marketingovú agentúru daren&curtis. Počas 10-tich rokov spolupracoval so stovkami klientov na slovenskom aj zahraničnom trhu, napríklad značky ako Lenovo, Medusa Group alebo Sygic. Jeho poslaním je budovať značky a prinášať jeho klientom nových zákazníkov.