Jaro Chrapko: Ako začať budovať úspešný e-shop

23031367_1715544558457383_7038724729131461777_n
Popis udalosti

Milí študenti, priatelia, priaznivci,

po krátkej prvonovembrovej pauze sa Maxman University vracia s ďalšou prednáškou, tentokrát zameranou na budovanie e-shopu. Bude to prechádzka ružovou záhradou, alebo naopak predieranie sa hustým lesom? O všetkom, čo vás na tejto ceste môže čakať, aké prekážky treba prekonávať, akým failom sa vyhnúť a ako vybudovať silný brand, vám porozpráva Jaro Chrapko.

Celé to začalo v roku 2011 víziou o lepšom svete, keď mal Jaro 21 rokov a založil e-shop Dedoles. V priebehu 6 rokov sa firma rozrástla a momentálne pôsobí na 7 trhoch v Európe. Aktuálne je cieľom firmy vybudovať celoeurópsky internetový obchod so spoločensky zodpovednými produktmi. Jaro vám na prednáške prezradí, ako prežíval začiatky budovania e-shopu Dedoles a akých chýb sa sám dopustil. Dozviete sa, do čoho postupne investoval, aké marketingové kanály používa a čo odporúča nádejným tvorcom internetových obchodov.

Jaro bol zaradený do rebríčka Forbes 30 pod 30 a aktívne sa vo firme venuje najmä biznis developmentu, stratégii a vedeniu ľudí v tíme. Spoločnosť rastie trojcifernými číslami a o marketingu na Facebooku Jaro prednáša aj na českých konferenciách.

Vstup je voľný, všetci ste vítaní, stačí prísť a dozvedieť sa viac o tom, ako vybudovať úspešný e-shop.

Teší sa na vás Jaro Chrapko a tím Maxman Consultants.

Prednášku podporil portál Startitup