ONLINE: Byť LEAN je moderné – nekonečná cesta k zlepšovaniu sa
Popis udalosti
Na live streame si preberieme:
čo je to LEAN management,
prečo je zákazník najdôležitejší,
kedy sa vracia zákazník, a nie produkt,
prečo to v Japonsku funguje a prečo to nefunguje v USA a v Európe,
tvrdohlavý management = cesta k neúspechu,
LEAN nie je o nástrojoch, ale o spôsobe myslenia,
ako sa pozrieť na proces a ako v ňom vidieť plytvanie,
kde všade sa dá LEAN nasadiť,
pár príkladov z praxe.
čo je to LEAN management,
prečo je zákazník najdôležitejší,
kedy sa vracia zákazník, a nie produkt,
prečo to v Japonsku funguje a prečo to nefunguje v USA a v Európe,
tvrdohlavý management = cesta k neúspechu,
LEAN nie je o nástrojoch, ale o spôsobe myslenia,
ako sa pozrieť na proces a ako v ňom vidieť plytvanie,
kde všade sa dá LEAN nasadiť,
pár príkladov z praxe.
Kde sa vidíme priamu TU v tejto udalosti
Kedy 17. 3. 2021 (streda) od 17:00 hod. do cca 18:30 hod.
Kedy 17. 3. 2021 (streda) od 17:00 hod. do cca 18:30 hod.
Dostať pripomienku pred podujatím http://bit.ly/lean-je-in-inqb
O Tomášovi
Ing. Tomáš Foltin, pracoval viac ako 10 rokov v spoločnosti Mondelez na pozíciách Senior Scientist R&D a neskôr Continuous Improvement engineer. Od roku 2012 sa zaoberá Lean managementom a riadením procesov pomocou Six Sigma metód. Od roku 2019 je externým školiteľom Lean a Six Sigma.
Ing. Tomáš Foltin, pracoval viac ako 10 rokov v spoločnosti Mondelez na pozíciách Senior Scientist R&D a neskôr Continuous Improvement engineer. Od roku 2012 sa zaoberá Lean managementom a riadením procesov pomocou Six Sigma metód. Od roku 2019 je externým školiteľom Lean a Six Sigma.
Stream prebehne priamo tu (v diskusii) alebo ho nájdeš na našej timeline.