Politika online: Kiska, SaS, My sme les a ďalší

34500184_813519158836680_7872571012280221696_o
Popis udalosti

Firmy hovoria o svojej komunikácii na internete veľa, ale čo politici? Ako pracujú na sociálnych sieťach? Kto im pomáha s kampaňami? Aké majú nápady a ako vyhodnocujú ciele? Pozývame vás na prvý z večerov o online komunikácii politikov, štátnych a mimovládnych organizácii. Dozviete sa viac o práci prezidenta Andreja Kisku, politických strán Sloboda a solidarita, Progresívne Slovensko, o kampani košického župana Rastislava Trnku a iniciatíve My sme les.

Večer v Coworkingu Cvernovka moderuje Filip Struhárik z Denníka N.

👉 Počet lístkov je limitovaný na 80 a z podujatia nebude vyhotovený záznam.

► Instagram prezidenta Andreja Kisku
↪ prezentuje Martin Lipták
Andrej Kiska je najpopulárnejším slovenským politikom na Facebooku a prudko narástol aj na Instagrame. Čo mu prinieslo najviac fanúšikov? Ako vznikajú jeho Stories? Prečo iní politici Instagram takmer nevyužívajú?

► My sme les: Ako dostať holoruby na titulky
↪ prezentuje Ľudmila Kolesárová
Kampaň My sme les prevalcovala nielen internetový koniec roka 2017. Jej tvorcovia neminuli ani cent na to, aby ich video videlo 1,3 milióna ľudí a aby za týždeň získlali podpisy 65.000 ľudí v spoločnej téme záchrany národných parkov. My sme les sa tak stala najväčšou enviromentálnou kampaňou v dejinách Slovenska. Ako kampaň a iniciatíva vznikla? Čo sa jej podarilo, čo nepodarilo, prečo v nej mal dôležitú úlohu tlmočník a prečo to celé bolo na poslednú chvíľu?

► SaS: Rožky vs. reformy: Čím nakrmiť voličov na Facebooku
↪ prezentuje Katarína Svrčeková
Ako udržať serióznu politickú líniu komunikácie na Facebooku bez toho, aby tým utrpel engagement a zobrazenia? Ako si nájsť miesto na politickej mape Facebooku, ktorú okupujú gramaticky nezdatní jedinci s bielo-zelenými dvojkrížmi na profilovkách a frustrovaní voliči „štandardných“ strán? Zaručený recept nepoznáme, ale môžeme vám ukázať, ako sa o to snažíme my.

► Restartup: Ako rozhýbať vaše posolstvo
↪ prezentujú Jana Štulajterová a Anna Šovčíková
Jednoduchosť je navyššou mierou dokonalosti. Preto sme pre vás pripravili jednoduchý princíp, ako komunikovať posolstvo v politickom marketingu. Nezostaneme pri teórii a ukážeme si príklady, ako sme sa s posolstvom pohrali v kampani Rasťa Trnku v Košiciach.

► Progresívne Slovensko
↪ prezentuje Ľubomír Ondrejkovič