SUX Vol. slová a výsledky :)

13697231_10153781392657634_6655303321741429267_n
Popis udalosti

Čaute,

od septembra znova úradujeme, a teda let me introduce you ďalšiemu SUX-u:

Alexander Scerbak porozpráva o semiotike a jej úlohe v mediálnom prostredí
Je sémiotika len pekny názov absurdnej pseudovedy alebo nám môžu nástroje k tomu aby sme s ňou mohli pracovať a skúmať pomocou nej moderne mediálne fenomény? Aká je jeh úloha v prostredí trhu, reklamy a UX a ako robit kvalitatívnu analýzu tak aby bola viac vedecká? Tvorba konotatívnych významov, diskurzívna analýza a semantický trojuhoľnik ako iné semiotické terminy pod lupou aplikovaných komunikačných štúdií.

Jozef Očkay zo Sygicu sa predstaví na tému: UX of UX Deliverables – Ako komunikovat vystupy prace UXaka tak, aby padli na urodnu podu: „Uz dlhsie sa venujem tomu, ako zabezpecit co najviac smooth prechod medzi dizajnom a developmentom. Ohybam svoje vystupy a pozorujem, ako su pouzivane vystupy prace inych dizajnerov. Mam k tomu zopar funny stories, psychologickych veci, prikladov a zaujimavych zaverov, ako napr. ze klikatelne prototypy nie su mozno az take vsemocne, ako sme si mysleli“ ;)

Tešíme sa na vás!