What the hell state branding is? – Zuzana Duchová + Juraj Blaško | Prezentácia

12932588_1094238990596482_2910186270716207648_n
Popis udalosti

Čo do pekla je branding štátu?

25.4.2016 | Štart: 19:00 | Vstup: 2€

Tabačka v spolupráci s alt30collective uvádzajú úspešný formát What the hell***is?, ktorý sa po Košiciach presunul aj do Prahy, Bratislavy a Topolčian. Každý mesiac prinášame čerstvé témy z oblasti súčasnej vizuálnej kultúry, hudby, ale taktiež sa budeme zaoberať ʺnezodpovedanými otázkamiʺ z oblasti verejného života, ktoré s kultúrou súvisia.

V APRÍLI SI ZOBERIEME NA MUŠKU BRANDING A VIZUÁLNU IDENTITU ŠTÁTU.

Potrebuje štát branding? Čo branding a vizuálna identita o štáte prezrádzajú? Prečo iba pekné logo nestačí? Kto tvorí branding štátu? Aký je rozdiel medzi brandingom štátu navonok a dovnútra? Pomôže nové logo Slovensku? Prednáška spojená s diskusiou sa pokúsi odpovedať aj na tieto otázky a predstaví niekoľko úspešných či neúspešných príkladov brandingu štátov a verejných inštitúcií.

Zuzana Duchová (1980) kurátorka a hýbateľka. Zaujíma sa hlavne o site specific umenie, architektúru, reprezentáciu Slovenska a iné presahy.
http://salonik.sk/

Juraj Blaško (1980) pôsobí ako asistent na Katedre vizuálnej komunikácie VŠVU a venuje sa grafickému dizajnu najmä v oblasti korporátnej identity a dizajnu knižných publikácií. Jeho dizertačný projekt „Správny dizajn – Vizuálna identita štátnej správy“ ocenený Cenou poroty Národnej ceny za dizajn prináša názor, ako by mohla vyzerať koncepčne riešená jednotná vizuálna identita štátnej správy.
http://www.jurajblasko.sk/

————————–————————–————————–

WHAT THE HELL***IS? / ČO DO PEKLA***JE?

Formát prednášok, prezentácií, projekcií a diskusií, ktoré sa zaoberajú ʺnezodpovedanými otázkamiʺ jednak z oblasti súčasného vizuálneho umenia, hudby, filmu, ale taktiež ʺhorúcimi témamiʺ z oblasti verejného života, ktoré s kultúrou súvisia. Prvoradou ambíciou formátu WHAT THE HELL***IS? je živou formou zoznámiť širokú verejnosť s umením a jeho témami, ktoré sa v dnešnej dobe veľkej popularite netešia.