Workshop: CONTENT MARKETING (& SEO)

12541098_991734090908424_6957195983174942513_n
Popis udalosti

Lektorom workshopu je – Patrik Vavrovič | ContentFruiter

Správanie zákazníkov sa mení, väčšina reklám ľuďom prekáža, otravuje ich a snažia sa jej rôznymi spôsobmi vyhýbať.
V online sú dokonca ochotní platiť za to, aby sa im reklama nezobrazovala.
Stratégiu tlaku nahrádza stratégia ťahu, kedy si zákazník sám zisťuje informácie (cez svojich priateľov, cez vyhľadávače, sociálne siete, fóra…) a na základe nich sa rozhoduje, kde si produkt kúpi.
Ak používateľom neponúkate užitočné informácie a ak s nimi komunikujete iba za účelom predaja, strácate možnosť budovať dôveru a dlhodobý pozitívny vzťah k vašej značke.
Content marketing & SEO workshop sa zameria práve na to, ako prirodzene budovať silnejšiu značku, dôveru a odborníka v očiach zákazníkov, ako z nej spraviť informačného lídra a zvyšovať konverzie a predaje. To všetko vďaka tvorbe obsahu (s vopred nastavenou stratégiou), ktorý zákazníkom pomáha, inšpiruje alebo ich zabáva a komunikácii, ktorá nie je komerčná.
Content marketing nie je len o tvorbe článkov ani o blogu na vašom webe, ako si mnohí stále môžu myslieť. Tie samotné vám totiž neprinesú hodnotu ani spokojných zákazníkov a nijako nepohnú ani s vašimi konverziami. To o čom je content marketing naozaj a ako môže pomôcť práve vám, si povieme na workshope.

Na workshope si (okrem iného) povieme aj to:
• Ako sa pripraviť na tvorbu a šírenie obsahu
• Ako vyťažiť z content marketingu čo najviac a ako budovať vďaka nemu dlhodobý a obojstranne prospešný vzťah so zákazníkom
• Ako sa menia trendy v content marketingu a čo bude fungovať po celý rok 2016
• Ako nastaviť obsahovú stratégiu a držať sa jej po celý rok
• Ako vytvoriť personu a redakčný kalendár a ako s nimi pracovať, aby ste si uľahčili prácu a vytvárali obsah priamo pre vášho zákazníka
• Aké typy obsahu dnes fungujú najviac a ktoré sú pre vás tie najvhodnejšie
• Akým spôsobom identifikovať kľúčové slová a témy, ktoré hľadajú zákazníci vo vašom odvetví
• Prečo využívať CTA prvky a pracovať s databázou kontaktov
• Prečo je SEO veľmi dôležité pri content marketingu
• Cez aké kanály šíriť váš obsah organicky
• Prečo a ako merať výkon vášho obsahu
• Ktoré bezplatné (ale aj platené) nástroje nám pomôžu pri realizácii a vyhodnocovaní content marketingu a ako ich používať efektívne
A ukážeme si to najlepšie z content marketingu na Slovensku a vo svete.
Výživné 3-4 hodinky o obsahovom marketingu & SEO, ktoré môžu naštartovať váš obsah, web aj značku.