Workshop o predaji – Orientácia na zákazníka

13164244_1061499803931852_6841963867148140552_n
Popis udalosti

,,Excelentný výber lektora. Karin som uveril každé jedno písmeno a nadobudol som pocit, že tým, čomu sa venuje podľa jej slov 15 rokov, nielen verí, ale hlavne ju to aj baví. Hoci téma workshopu prakticky vôbec neriešila to, s čím my bojujeme v rámci nášho start up-u, pre mňa ako obchodníka, to bolo veľmi výživné a užitočné obohatenie a zopakovanie si vedomostí“.- takúto skvelú recenziu získala Karin od účastníka prvého workshopu, bezprostredne po skončení.

Pokračujeme s druhým májovým sales workshopom na tému orientácia na zákazníka a pridá sa k nám aj Katka Klinková (Staffino)! :)
Budeme hovoriť o tom:
… prečo je dôležité prekonať očakávania zákazníka?
… ako sa zbaviť „prevádzkovej slepoty“?
… ktoré sú kľúčové prvky v komunikácii so zákazníkom?
… ako vyriešiť problémovú situáciu a získať lojálneho zákazníka?
… ako praktizovať marketing odporúčaní?

Praktické riešenie predajných situácií, individuálny prístup a konkrétne tipy ako udržiavať kvalitnú komunikáciu so zákazníkom.

Cena lístka je 59 € s DPH.
Cena pri kúpe dvoch lístkov 110 € s DPH.

STORNO PODMIENKY:
14 – 7 dní pred workshopom – 0 %
7 – 3 dni pred workshopom – 50 %
menej ako 3 dni pred konaním workshopu – 100 %