Základy marketingu pre každý nápad // marec 2017

16107383_1351220908274765_228703863195573142_o
Popis udalosti

Každý nápad potrebuje kvalitný marketing, aby o ňom bolo počuť. Spolu so zakladateľom značky Opre‘ cider – Gabom Oprendekom a marketingovou manažérkou Auparku – Petrou Juhásovou si na štyroch workshopoch pripravíte marketingovú stratégiu pre svoju firmu a vstúpite na trh pripravený uskutočňovať veľké veci! Kurz je akreditovaný Ministerstvom školstva vedy a výskumu SR.

PROGRAM:
ANALÝZY // ŠTVRTOK 9. marec od 17:00 hod.
– Zoznámenie & warm up
– Predstavenie fiktívnej firmy, na príklade ktorej si budeme počas všetkých workshopov vysvetľovať teoretické základy
– Analýza konkurencie a trhu
– Vypracovanie analýzy pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– SWOT analýza
– Vypracovanie SWOT analýzy pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Domáca úloha – príprava analýzy pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabim alebo Peťou.

STRATÉGIE // ŠTVRTOK 16. marec od 17:00 hod.
– Strategická príprava pre vstup na trh
– Strategická priprava pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Nájdenie vhodnej pozície medzi konkurentmi (positioning)
– Nájdenie vhodnej pozície pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Ako si zadefinovať cieľovku (targeting)
– Targeting pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Domáca úloha
– Príprava stratégie pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabim alebo Peťou.

IMPLEMENTÁCIA // ŠTVRTOK 23. marec od 17:00 hod.
– Stratégie pre vstup na trh
– Príprava stratégie pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Ako si určiť vhodný produkt, cenu a distribúciu
– Určenie produktum ceny a distribúcie pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Nastavenie ceny pre produkt/službu
– Nastavenie ceny pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Domáca úloha
– Určenie ceny, distribúcie atď. pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabim alebo Peťou.

KOMUNIKAČNÝ MIX , SOCIÁLNE MÉDIA, BRANDING // ŠTVRTOK 30. marec od 17:00 hod.
– Príprava komunkačného mixu pred vstupom na trh
– Príprava komunikačného mixu pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách – Sociálne média (Facebook, Instagram, Snapchat atď.)
– Ako si vybrať tie správne pre môj nápad a ako s nimi pracovať
– Sociálne média pre fiktívnu firmu – práca v skupinách
– Branding
– Sila značky
– Vytvorenie brandu pre fiktívnu firmu
– Práca v skupinách
– Domáca úloha
– Vytvorenie komunikačného mixu pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabim alebo Peťou.

O lektoroch:

Petra Juhásová je manažérkou marketingu nákupného centra Aupark Košice. Počas svojej vyše 20ročnej kariéry už pracovala v denníku Korzár, v televíziách TV Naša, TV Global a TV Joj. Po vysokej škole tiež zodpovedala za internú a externú komunikáciu pre medzinárodnu spoločnosť GETRAG Ford Transmissions. Spoznajte Petru v tomto videu:http://bit.ly/2eogXUM

Gabriel Oprendek založil spolu s bratom Radoslavom značku Opre‘ Cider. Dnes je to jeden z najúspešnejších slovenských ciderov vôbec. Študoval marketing a ekonómiu na Aalborg Universtiy v Dánsku a prešiel si aj marketingovou stážou zameranou na marketing a predaj v Kapskom meste v Juhoafrickej republike.

Spoznajte Gaba v tomto videu: http://bit.ly/2eZ8Nyn

Prihlás sa na akreditovaný vzdelávací kurz, ktorý zahŕňa 4 workshopy spolu za 80 €.

Máte otázky? Napíšte našej manažérke pre vzdelávacie aktivity Barbore Spišákovej na [email protected]

Registrovať sa môžeš tu: http://bit.ly/ZakladyMarketingu_jar2017