Základy non-line marketingu by Truniversity

14199540_1151651758249989_595109086226916489_n
Popis udalosti

POPIS:
Workshop bude venovaný z najväčšej časti online marketingovým nástrojom. Účastníci sa dozvedia aj to, čo je non-line marketing (nie, nie je to preklep ;).

Cieľom workshopu je nadobudnutie základného prehľadu o možnostiach marketingu v online prostredí. Každý účastník odíde s tým, že bude mať komplexný prehľad o tom, aké sú možnosti propagovania jeho služby, alebo produktu v online prostredí a dozvie sa aj to, prečo je dôležité vedieť zladiť viacero týchto možností. Od workshopu však nečakaj žiadne „zaručené návody“!

Každý má totiž vlastnú cestu, ktorú si musí vyšlapať sám. Ak hľadáš zaručený návod, tak si na nesprávnom mieste. Na tomto workshope dostaneš “iba” pohľad človeka, ktorý v oblasti marketingu pracuje 5 rokov.

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍŠ?

– Čo je to online marketing a existuje vôbec?

– Čo je to non-line marketing?

– Existuje zaručený návod na úspech v marketingu? Ak hej, tak aký?

– Čo je to user persona, prečo a ako si ju zadefinovať?

– Čím všetkým si človek musí prejsť, kým sa z neho stane váš zákazník?

– Aké online marketingové nástroje existujú a na čo sú dobré?

– Aké marketingové ciele si môžeš stanoviť?

– Ako si zadefinovať nástroj, ktorým dosiahneš svoj cieľ?

– Ako si vybrať správny spôsob propagácie tvojho produktu / služby / značky?

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

Pre všetkých ľudí, ktorí potrebujú nadobudnúť komplexný a strategický pohľad na online marketing. Na workshope sa nebudú preberať konkrétne postupy, ako využívať jednotlivé nástroje. Budeme sa však baviť o tom, aké nástroje existujú, na čo sú vhodné a ako ich môžeš využiť ty. Resp. či je vhodné, aby si ich využíval.

LEKTOR WORSHOPU: Michal Stín, Truniversity