Facebook sa už čoskoro stane súčasťou vašej podnikovej kultúry

  • Facebook at Work je podniková verzia sociálnej siete vytvorenej špeciálne pre komunikáciu medzi zamestnancami. Táto verzia je takmer rovnaká ako klasický Facebook, no vďaka malým úpravám sa viac hodí do podnikového prostredia. Hlavná myšlienka spočíva v tom, že ľudia už veľmi dobre vedia, ako sa klasický Facebook používa a tak by malo byť jeho použitie v podnikovej sfére veľmi ľahké. Facebook at Work by mal byť dostupný do konca tohto roka.
image_1442738650.jpeg
  • Facebook at Work je podniková verzia sociálnej siete vytvorenej špeciálne pre komunikáciu medzi zamestnancami. Táto verzia je takmer rovnaká ako klasický Facebook, no vďaka malým úpravám sa viac hodí do podnikového prostredia. Hlavná myšlienka spočíva v tom, že ľudia už veľmi dobre vedia, ako sa klasický Facebook používa a tak by malo byť jeho použitie v podnikovej sfére veľmi ľahké. Facebook at Work by mal byť dostupný do konca tohto roka.

 

Podniková verzia najväčšej sociálnej siete na svete vám umožní vytvoriť si pracovný účet, ktorý je nezávislý od vášho osobného účtu na Facebooku. Pomocou účtu Facebook at Work môžete využívať nástroje Facebooku na interakciu s kolegami. To čo budete zdieľať je viditeľné iba pre ľudí vo vašej spoločnosti. Momentálne je vytvorenie takéhoto pracovného účtu podmienené účasťou vášho zamestnávateľa na testovaní.

 

Zamestnanci Facebooku už dlhší čas používajú sociálnu sieť na plnenie pracovných úloh. Od januára sa viac ako 100 spoločností zúčastňuje na uzavretom testovaní tejto podnikovej verzie sociálnej siete.

 

 

Facebook plánuje spustiť tento produkt zadarmo a ponúknuť podnikom platenú prémiovú funkcionalitu podľa vlastného výberu (napr. žiadne reklamy). S plánom ovládnuť hlavné komunikačné nástroje v podnikoch, Facebook vyzval do boja už etablované produkty ako Yammer, ktorý vlastní Microsoft a aplikáciu Slack, ktorá je jednou z najrýchlejšie rastúcich podnikových aplikácií všetkých čias, s aktuálnou hodnotou 2,8 miliardy dolárov pri úvodnej investícii 160 miliónov dolárov.

 

Facebook sa vyjadril, že plánuje poskytnúť Facebook at Work na testovanie stovke ďalších spoločností. Podniky, ktoré sa už aktívne zúčastňujú na testovaní, ako napríklad Heineken a Hootsuite, pociťujú solídny nárast záujmu zamestnancov o podnikové hodnoty a taktiež nárast ich produktivity vďaka skupinám a príspevkom.

 

Facebook zverejnil pár obrázkov ako by mal Facebook at Work vyzerať.

Takto by mala vyzerať hlavná stránka vašej spoločnosti.

 

 

Facebook at Work bude mať aj samostatnú aplikáciu, to aby ste nikdy nezmeškali žiadnu novinku (napríklad novú tlačiareň).

 

 

Vyzerá to tak, že namiesto „priatelenia sa“ so svojimi kolegami bude možné ich „nasledovať“.

 

Zdroj: businessinsider.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá