Huda Kattan je podnikateľka, ktorá učí ženy ako byť krajšími. Jej impérium má hodnotu miliardy dolárov

  • Prirodzenou túžbou žien je krása, práve preto bude kozmetický biznis prekvitať na večné časy
  • 34-ročná Huda Kattan podniká práve v tejto oblasti a treba povedať, že veľmi úspešne
  • Dnes vlastní kozmetickú značku Huda Beauty a jej spoločnosť má hodnotu miliardy dolárov
huda kattan
flickr
  • Prirodzenou túžbou žien je krása, práve preto bude kozmetický biznis prekvitať na večné časy
  • 34-ročná Huda Kattan podniká práve v tejto oblasti a treba povedať, že veľmi úspešne
  • Dnes vlastní kozmetickú značku Huda Beauty a jej spoločnosť má hodnotu miliardy dolárov

Huda Kattan je stelesnením typického amerického sna. Má v sebe irackú krv. Jej rodičia totiž do Ameriky emigrovali práve z tejto konfliktmi zmietanej krajiny. Americký sen je častokrát považovaný za fatamorgánu, ktorá do svojich pazúrov strhne tisíce naivných obyvateľov, ktorí snívajú o bohatstve a sláve.

Toto nebol prípad Hudy, ktorá však musela pendlovať medzi Dubajom a Amerikou. Jej otec sa totiž v roku 2006 presťahoval práve do Dubaja, kde v súčasnosti žije aj Huda.

Naopak, ak človeka niečo baví, mal by sa tomu venovať a pristupovať s hravosťou bez toho, aby niečo očakával. Práve vtedy sa častokrát stane zázrak. Podobný sa stal práve Hude. Netúžila silou mocou po úspechu a bohatstve jednoducho to prišlo akosi automaticky po tom, čo sa s láskou začala venovať tomu, čo ju baví. V tomto prípade to bola krása a kozmetika. Je pôvodná práca mala pritom s krásou pramálo spoločného. Pracovala totiž v oblasti financií. V kútiku duše však túžila po niečom inom.

Dobre platená práca ju nezastavila v ceste za svojim snom

Práve preto sa rozhodla vzdať istej a pravdepodobne dobre platenej práce vo finančnom sektore a pustiť sa na inú cestu. Stala sa make-up stylistkou. Po čase mala potrebu svoje výtvory, nápady a návody zdieľať z celým svetom. V roku 2010 sa tak rozhodla založiť si svoj prvý blog. Veľmi obľúbená forma zdieľania svojej vášne.

Čitatelia blogu pomaly pribúdali a všetko šlo ako po masle. O veľkom úspechu sa však nedalo hovoriť. Obrovská zmena prišla v roku 2013, keď Huda spojila svoje sily so svojimi dvomi sestrami Monou a Alyou. S nimi sa rozhodla vytvoriť prvý produkt, ktorým boli umelé riasy.


Očakávania neboli veľké. Aké však bolo prekvapenie, keď sa po novinke len tak zaprášilo. Dokonca si ich všimla Kim Kardashian. Nástrojom, ktorým dostali umelé riasy do sveta bol Instagram. Stačilo uverejniť propagačné video. Instagram následne poslúžil ako katalyzátor, ktorý všetko urýchlil. Dnes má jej profil rekordných 26 miliónov fanúšikov.

„Zistila som, že mojim zmyslom života je inšpirovať ľudí. Nemá to nič spoločné s peniazmi ani ničím materiálnym. Je to však dôkazom pre ľudí, že aj obyčajný človek môže uspieť,“ povedala Huda. Dnes však už k obyčajným smrteľníkom nepatrí. Hodnota jej majetku je okolo 550 miliónov dolárov. Jej spoločnosť Huda Beauty má hodnotu jednej miliardy dolárov.

Blogovanie o kráse sa stalo na veľmi populárnou formou zárobku na internete. O krásu je totiž zo strany žien obrovský záujem. V roku 2010 mali videa o kráse na YouTube celkovo 4 miliardy pozretí. V roku 2017 to bolo 104 miliárd pozretí. Úspešné blogerky o kráse taktiež pomáhajú kozmetickým spoločnostiam, ktorým rapídne rastú predaje. Publikum totiž s nadšením nasleduje svoje veľké vzory a nechá sa nimi inšpirovať.

zdroj: cnn.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech