Ikea premenila nočný klub na obrovskú spálňu a zároveň upozornila na svoje produkty

  • IKEA opäť predviedla ako sa má robiť nevtieravá reklama s výpovednou hodnotou
  • Rozhodla sa nielen poučiť o dôležitosti spánku, ale aj decentne upozorniť na niektoré svoje produkty
ikea
youtube/pixabay
  • IKEA opäť predviedla ako sa má robiť nevtieravá reklama s výpovednou hodnotou
  • Rozhodla sa nielen poučiť o dôležitosti spánku, ale aj decentne upozorniť na niektoré svoje produkty

Spoločnosť Ikea sa stará nielen o príjemnejšie bývanie svojich zákazníkov, ale dokonca aj o ich zdravie. Dokázala to v najnovšom reklamnom spote, ktorý vypustila na svetlo sveta. V ňom chcela upozorniť na to, že spánok je pre človeka naozaj veľmi dôležitý. Je tiež pravdou, že dnes množstvo ľudí spí menej, ako by malo. Práve nedostatok spánku má za následok mnohé problémy a skracuje nám život.

Vedci už pred časom zistili, aké množstvo spánku by sme si mali dopriať, aby náš organizmus šliapal ako hodinky. Koľko hodín odporúčajú? Ideálom je 7 hodín. Ak spíme menej, škodíme si, ak viac benefity naviac nám to neprináša. Nedostatok spánku oslabuje imunitný systém, zvyšuje riziko obezity, problémy s obehovou sústavou, a tiež riziko infarktu či depresie. Preto to netreba brať na ľahkú váhu.

Ikea je pravdepodobne prvou spoločnosťou, ktorá sa na to rozhodla upozorniť v pútavom reklamnom spote. Aby upútala všetky vekové kategórie, vrátane netrpezlivej mládeže, zvolila tematiku párty. Práve na tú sa chystá mnoho ľudí podobne ako to býva každý víkend. V tomto prípade však vyzerá príprava na veľkú žúrku trochu inak. Ako vyzerá typická párty? Každý príde do klubu v tom najlepšom oblečení. Tomto prípade je všetko inak. Na párty prichádzajú už na prvý pohľad unavení ľudia.

Namiesto nádherného oblečenia sú v pyžamách od výmyslu sveta. Toto má byť divoká párty? Bar je tiež kapitolou samou o sebe. Parket je na prekvapenie posiaty posteľami a vo vnútri to vôbec nevyzerá ako pred divokou žúrkou, ale ako poriadna spálňa. Hostia si namiesto bavenia a tanca umývajú zuby, pijú čaj a hádžu sa na postele, kde o chvíľku zaspávajú sladkým spánkom.

Samozrejme, nebola by to Ikea, keby do reklamy nezahrnula svoje produkty. Takto zabila dve muchy jednou ranou. Ľahko rozširuje povedomie o prínose spánku a zároveň decentne a nevtieravo upozorňuje na niektoré svoje výrobky. Toto je veľmi správny prístup k reklame. Reklamu pre značku Ikea vyrobila agentúra Mother London. Na režisérsku stoličku si zasadol Juan Cabral.

zdroj: adage.com

 

 

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech