Jobsové „obľúbené“ dve slová

  • Nie je veľa ľudí, ktorí môžu o sebe povedať, že poznali Stevena Jobsa. Allison Johnsonová ale práve takouto osobou je. Allison pracovala pre Apple v rokoch 2005-2011 ako šéfka medzinárodnej marketingovej komunikácie. Teraz priniesol edukačný portál 99U.com rozhovor s touto zaujímavou osobou, kde spomína na svoje najväčšie úspechy a neúspechy v Apple. Pritom sa nedá nespomenúť na legendárneho Stevena Jobsa.
image_1395410494.jpeg
  • Nie je veľa ľudí, ktorí môžu o sebe povedať, že poznali Stevena Jobsa. Allison Johnsonová ale práve takouto osobou je. Allison pracovala pre Apple v rokoch 2005-2011 ako šéfka medzinárodnej marketingovej komunikácie. Teraz priniesol edukačný portál 99U.com rozhovor s touto zaujímavou osobou, kde spomína na svoje najväčšie úspechy a neúspechy v Apple. Pritom sa nedá nespomenúť na legendárneho Stevena Jobsa.

Allison bola 6 rokov viceprezidentkou pre marketingovú komunikáciu Apple, až kým v roku 2011 neodišla a nezaložila vlastnú marketingovú spoločnosť WEST. West založila spolu s dvoma ďalšími známymi osobnosťami, konkrétne s co-founderom Twitteru a Squaru Jackom Dorseyom a PR executive manažérkou Facebooku Brandee Barkerovou 

Dve najviac nenávidené slová v Apple sú „brand“ a „marketing“. Prečo práve tieto dve tak často v praxi skloňované slová? Allison to vysvetľuje veľmi jednoducho:

 „Dve lekcie z Apple. Prvé najviac znenávidené slovo bolo „brand“, v Stevovej predstave si ľudia spájali slovo brand s televíznou reklamou na lacno predajné veci, pričom oveľa dôležitejší je vzťah ku produktu. A tým druhým bol „marketing“. Dôvodom je, že sa nám slovo marketing zdalo, iba ako filter pre ozajstnú podstatu tohto slova. Marketing neznamená len predať niekomu niečo bez nejakej pridanej hodnoty, bez toho aby ste ho niečo naučili o danom produkte. Marketing nie je len o predaji“. 

 

Vychutnajte si celý rozhovor s touto osobnosťou svetového marketingu.

 

 

 

Zdroj:99U.com 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá