Koza Bobkov: V Amerike ľudia vôbec nepijú tak, ako na Slovensku (ROZHOVOR)

  • Koza Bobkov sa pár rokov snažil presadiť vo svete stand-up humoru na Slovensku
  • Po neúspešnom rozbehu kariéry sa presťahoval do Ameriky, kde našiel zmysel svojho života
  • Komikovi učarovali autá, o ktorých točí vtipné videá a živí sa ich propagáciou
Koza bobkov
Koza bobkov a jeho vlogy, Instagram/kozabobkov
  • Koza Bobkov sa pár rokov snažil presadiť vo svete stand-up humoru na Slovensku
  • Po neúspešnom rozbehu kariéry sa presťahoval do Ameriky, kde našiel zmysel svojho života
  • Komikovi učarovali autá, o ktorých točí vtipné videá a živí sa ich propagáciou

Koza Bobkov je východniar, ktorý do hlavného mesta Slovenska prišiel kvôli tomu, že chcel preraziť vo svete humoru.

Vidieť sme ho mohli aj v televízii, konkrétne v šou Česko-Slovensko má talent, no zúčastnil sa aj ako súťažiaci v relácii Bez servítky, ktorá v tom čase ešte bežala na Markíze. Taktiež spolupracoval na slovenskom filme Na prach. 

Stand-up komik zo Spišskej Novej Vsi sa vlastným menom volá Dávid Matejíček. V súčasnosti je jeho primárnym zdrojom príjmu najmä točenie vlogov na YouTube. V nich sa svojim odoberateľom snaží svojsky a vtipne popísať život v USA, kde aktuálne žije. 

Vo veľkej miere sa v nich venuje autám a servítku pred ústa si rozhodne nedáva. Jeho sláva už je natoľko veľká, že na Instagrame ho sleduje vyše 80-tisíc ľudí. Má aj svoju vlastnú kolekciu oblečenia a nálepiek.

Týmito suvenírmi sa pochválil aj v našej cestovateľskej relácii – zmUPované. Vďaka Dávidovi sa totiž naša redaktorka Simona Ondrušková mala možnosť povoziť v BMW X6 M Sport. Po boku úspešného komika zažila zaujímavú adrenalínovú jazdu, počas ktorej sa dozvedela množstvo zaujímavých skutočností o jeho živote. 

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Koza Bobkov (@kozabobkov_)

Čo je podstatou Dávidových videí?  

Koza Bobkov neberie všetko len s humorom. Na kariére mu naozaj záleží a snaží sa svojim fanúšikom priniesť čo najviac. Okrem humoru a poučenia môžeme v jeho videách nájsť aj množstvo emócií. 

,,Keď ide o autá, chcem z nich ľuďom preniesť pocity na obrazovku. Ide mi o to, aby sa ľudia pri pozeraní na moje videá zabavili, ale aj niečo cítili. Napríklad, aký je to pocit sedieť v danom aute, alebo ako sa v ňom cítim ja, či som nejako emočne naladený. Podľa toho, aké mám na videá reakcie, vyzerá to tak, že sa mi celkom darí. Samozrejme, že to nebol môj biznis plán. Je to niečo, čo mi ide prirodzene.“

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroj: klocher.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá