Kto chce Office zadarmo?

  • Microsoft rozdával predčasné vianočné darčeky, Twitter rastie najpomalšie v histórii, Google cloud preberá firemných zákazníkov Amazonu a Facebook chce dať užívateľom viac kontroly nad News Feedom.
image_1415779382.jpeg
  • Microsoft rozdával predčasné vianočné darčeky, Twitter rastie najpomalšie v histórii, Google cloud preberá firemných zákazníkov Amazonu a Facebook chce dať užívateľom viac kontroly nad News Feedom.

 

MS Office zadarmo pre mobilné zariadenia

Office pre iOS a Android bude vedieť vytvárať, editovať a ukladať dokumenty úplne zadarmo. Už nebude potrebné predplatné Office 365 tak, ako doteraz.

free word

Microsoft mení vidinu okamžitého zárobku za postupné zvýšenie závislosti ľudí na jeho kancelárskom balíku. Je tiež pravdepodobné, že postupne vymrú aplikácie tretích strán, ktoré na editáciu Office dokumentov existovali doteraz.

Táto novinka sa týka len „domácich“ používateľov, firmy si stále budú musieť predplácať biznisový Office 365.

Rast Twitteru je najmenší v histórii

Z nuly a malých čísel sa rastie dobre, potom to ide ťažšie. Aktuálne na toto pravidlo narazil Twitter. Za posledný rok počet jeho používateľov narástol len o 23 %, čo je najmenší prírastok v histórii.

Obrázok @statista

Pre porovnanie, FB s rovnakým počtom užívateľov svojho času rástol stále 200 %-ne. Pod 25 % mu rast klesol až potom, čo dosiahol miliardu používateľov.

To v preklade číselne znamená, že pri zachovaní tohto trendu Twitter nikdy nebude tak veľký ako Facebook. Naopak, veľkostný rozdiel medzi nimi sa bude len zväčšovať.

Google pritlačil na cloud a kradne zákazníkov Amazonu

Airbnb, Netflix či Rovio doteraz využívali pre chod internetových služieb cloud Amazonu. Googlu sa ale podaril husársky kúsok a všetky tieto mená dostal pod vlastné cloudové krídla.

Obrázok @VentureBeat

Tým ale zoznam nekončí. Objavujú sa na ňom aj veľké mená mimotechnologického sveta, napríklad Coca Cola. Ktovie, čím Google týchto gigantov „ukecal,“ muselo to ale byť veľké.

Facebook zjednodušil nastavenie zobrazovania v News Feede

Nechať ľudí vidieť to, čo chcú vidieť. To je zásada, ktorou FB prezentuje každú väčšiu zmenu v zobrazovaní News Feedu. Ani tentoraz to nebolo inak.

Staronové nastavenia umožnia jednoduchšie zvoliť čo a od koho chcete v News Feede vidieť. V jadre nejde o nové funkcie, dostali však ľudskejšiu tvár. Vďaka tomu sa k nim dostanú aj ľudia, ktorí veci neradi nastavujú. Novinka by už teraz mala byť dostupná v mobilných aplikáciach aj na webe.

Zdroj: visibility

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá