Letecká spoločnosť ukázala dokonalú reklamu, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako nepodarok

  • Britská letecká spoločnosť Easyjet sa rozhodla pre netypickú formu reklamy
  • Na budovu vo francúzkom meste Bordeaux totiž umiestnila obrovský bilbord
  • Háčik je však v tom, že ho prečítaš len z vodnej hladiny rieky Garonne
billboard
easyjet
  • Britská letecká spoločnosť Easyjet sa rozhodla pre netypickú formu reklamy
  • Na budovu vo francúzkom meste Bordeaux totiž umiestnila obrovský bilbord
  • Háčik je však v tom, že ho prečítaš len z vodnej hladiny rieky Garonne

Bilbordy dnes spestrujú takmer každú viditeľnú budovu vo veľkomestách. Zväčša sa umiestňujú tam, kde je veľký pohyb ľudí. Preto ich nájdeš na rušných uliciach či pri okrajoch ciest. Masívny billboard tiež pokrýva dve steny budovy v meste Bordeaux. Na prvý pohľad to vyzerá tak, ako keby sa niekto poriadne sekol. Billboard je totiž umiestnený dolu hlavou. Marketér amatér by teda povedal: „Niekto to tu poriadne pokašľal.“

Dokonalý príklad dokonalého marketingu

Skutočnosť je však taká, že sa jedná o dokonalú reklamu a ten koho tento marketingový trik napadol môže byť na seba právom hrdý. V blízkosti budovy, na ktorej je umiestnený billboard totiž tečie rieka Garonne. Keďže toto francúzske mesto je pomerne obľúbené u turistov, nie je prekvapením, že mnohí z nich si zaplatia vyhliadkovú plavbu po rieke alebo sa sa aspoň potulujú v jej blízkosti.

Zobraziť celú galériu (2)
zdroj: http://press.buzzman.eu

Vodná hladina má jednu zvláštnosť, funguje ako zrkadlo. Obraz, ktorý je teda na pevnine hore nohami sa na vodnej hladine ukáže tak, ako má byť. Aj v tomto prípade to funguje dokonalo. Vo výsledku tak táto reklama dokonale upúta každého turistu, ktorý sa ocitne na rieke alebo pri rieke. To znamená, vidí ju takmer každý. Billboard upozorňuje na to, že Easyjet lieta z mesta Bordeaux do 30 destinácií.

To však nie je všetko. Vďaka originalite sa o netypickom bilborde hovorí nielen v meste samotnom, ale aj v médiách. Vďaka pozornosti prekonal dosah reklamy všetky hranice. Keďže sa jedná o leteckú spoločnosť takáto publicita nie je nikdy na škodu. Je možné očakávať zvýšený záujem cestovateľov z celého sveta. Britská letecká spoločnosť Easyjet je vo svete veľmi populárna. Ročne prepraví 83 miliónov pasažierov. Lieta do 33 krajín sveta. Aby si udržala konštantný rast, neustále inovuje. Práve inovatívny prístup sa prejavuje a v prípade billboardov.

zdroj: press.buzzman.eu

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech