Slováci ocenili prepravcu RegioJet titulom najobľúbenejšej značky

  • Súkromný prepravca RegioJet je príkladom úspešnej firmy. Nielenže ponúka kvalitné formy dopravy prostredníctvom vlakov, ale v kombinácii s autobusovou dopravou ma pokrytý celý trh. V januári tohto roka prestali premávať IC vlaky na trase Bratislava - Košice. To však firme vôbec neuškodilo. O jej obľúbenosti svedčí aj nedávno získané ocenenie od poradenskej spoločnosti KPMG.
Regiojet je firmou roka
regiojet
  • Súkromný prepravca RegioJet je príkladom úspešnej firmy. Nielenže ponúka kvalitné formy dopravy prostredníctvom vlakov, ale v kombinácii s autobusovou dopravou ma pokrytý celý trh. V januári tohto roka prestali premávať IC vlaky na trase Bratislava - Košice. To však firme vôbec neuškodilo. O jej obľúbenosti svedčí aj nedávno získané ocenenie od poradenskej spoločnosti KPMG.

Poradenská spoločnosť KPMG každoročne realizuje prieskum zákazníckej skúsenosti, a tak tomu bolo aj tento rok v apríli. V tom čase už tri mesiace od zrušenia IC vlakov premávajúcich medzi Bratislavou a Košicami. Aj napriek tomuto nedostatku ľudia rozhodli v prospech značky a RegioJet sa stal najobľúbenejšou firemnou značkou na Slovensku. Do prieskumu sa zapojilo celkovo 2200 respondentov, ktorí mohli dať hlas jednej zo 120 značiek v ôsmych oblastiach trhu.

Nájdeš tu oblasť financií, maloobchodu, logistiky, reštaurácií, cestovania, hotelových služieb, telekomunikácií a obchodných reťazcov. V prvej desiatke najlepších prevládali firmy z oblasti maloobchodu, ktoré tvorili rovnú polovicu. Víťaz si na Slovensku vybudoval veľmi pevnú pozíciu. Majiteľ spoločnosti Radim Jančura je skúsený podnikateľ a vie, ako sa dostať do povedomia svojich zákazníkov.

Čo chce dobrý zákazník? Kvalitné služby, priateľský prístup a hlavne ochotu vyjsť v ústrety v prípade problémov. Zákazníci chcú cítiť, že sú pre firmu dôležitý. RegioJet sa zameriava práve na tento aspekt a zákazníkov si jednoducho hýčka, čo ocenili aj účastníci prieskumu.

Zákazníci majú radi starostlivosť

Jedným z veľkých bonusov, ktoré firma ponúka je finančná kompenzácia v prípade problémov s dopravou, a to aj vtedy ak prepravca tieto problémy nezavinil. Táto výhoda sa týka diaľkových spojov. Podľa Radima by totiž za meškanie spojov mal niesť zodpovednosť práve prepravca, a to vo všetkých prípadoch. Ten má totiž viacero možností, ako v prípade zdržania daný problém vyriešiť.

Radim JancuraZobraziť celú galériu (2)
zdroj: podnikatel.cz

Zaujímavé je, že výsledky prieskumov KPMG nevynikajú len na papieri, ale kopírujú realitu. Víťazi sú totiž na tom dobre aj v skutočnosti. Majú omnoho vyššie zisky v porovnaní so svojimi konkurentmi. Bronzovú a striebornú pozíciu obsadili ďalšie dve známe značky – veľmi obľúbené kníhkupectvo Martinus a sieť kín Cinemax.

Výsledky v Česku sú rapídne odlišné. V podobnom prieskume u našich susedov prvú trojicu miest obsadili finančné inštitúcie v podobe bánk. RegioJetu sa napriek tomu podarilo umiestniť na peknom piatom mieste. Ako je to možné? Všetko pravdepodobne závisí aj od vybratej vzorky ľudí, pretože kvalita služieb v oboch krajinách by mala byť na podobnej úrovni.

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK