Do známeho Footshopu prichádza významný investor. Milióny eur sa použijú na vstup na nový trh

  • Predajca tenisiek Footshop plánuje rozšíriť svoje pôsobenie na maďarský trh
  • Na prienik na nový trh však potrebuje financie a tie „spadli z neba“ v správnom čase
  • Do firmy investovala skupina ENERN, ktorá vďaka tomu získala vo firme 12-percentný podiel
sneakers
facebook.com
  • Predajca tenisiek Footshop plánuje rozšíriť svoje pôsobenie na maďarský trh
  • Na prienik na nový trh však potrebuje financie a tie „spadli z neba“ v správnom čase
  • Do firmy investovala skupina ENERN, ktorá vďaka tomu získala vo firme 12-percentný podiel

Za Footshopom stoja ľudia, ktorí priam vášnivo milujú sneakers. A kde je naozajstná láska, tam sa výsledok určite dostaví. História firmy sa začala písať ešte v roku 2012, keď sa partia milovníkov tenisiek rozhodla vybudovať vlastný e-shop. Vybudovanie internetového obchodu bolo počiatkom víťazného ťaženia značky. Tá sa najprv dostala do povedomia v Českej republike a následne obsadila aj slovenský trh. Dnes existujú kamenné predajne v Bratislave a Prahe. Nájdeš tu všetky významné značky, ktoré majú vo svete zvučné meno.

Firma má v pláne roztiahnuť svoje siete na ďalší trh, konkrétne do Maďarska. Na hladký presun je však potrebné poriadne priehrštie zelených papierikov, a tak záujem investičnej skupiny ENERN prišiel ako blesk z jasného neba. Táto skupina investuje prevažne do top produktov na trhu a doteraz investovala len do silných značiek. V minulosti to bol napríklad Rohlik.cz alebo Slevomat.cz. Skupinu tvorí partia investorov Petr Šmída, Tomáš Čupr, Radovan Nesrsta, a Pavel Mucha.

Cieľom je Budapešť

Vďaka svojej investícii by mali investori získať menší podiel vo výške dvanástich percent. Väčšinový podiel tak stále ostáva v rukách dvojice Petra Hajdučeka, ktorý sa v teniskách vari už narodil a Marcela Vargaeštóka. Presná suma zatiaľ nie je známa. Malo by sa však jednať o niekoľko miliónov eur. To by mohlo s prehľadom stačiť na účinný útok na maďarský trh. Budapešť je centrom všetkého diania a navštevujú ju davy turistov.

Práve tu by mala hrdo stáť v poradí už tretia kamenná predajňa.„Do Budapešti podľa vzoru Prahy a a Bratislavy chceme prinášať nielen prémiové tenisky a oblečenie, ale hlavne budovať novú komunitu. Prvé kontakty s influencermi sľubujú akcie, na ktoré sa začíname taktiež tešiť. Nové miesto je pre nás novou príležitosťou ako po novom uchopiť streetovú stratégiu firmy. Ide totiž o miesto, ktoré s nachádza blízko rušnej Vaci utca, ktorá je obdobou pražskej ulice Na Příkopech,“ nechal sa počuť CEO Peter Hajduček.

zdroj: czechcrunch.cz , startupjobs.cz

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech